تبیان، دستیار زندگی
جلسه معارفه کادر فنی جدید تیم ملی ایران صبح دیروز در محل کمپ تیمهای ملی فوتبال ایران برگزار شد. در آغاز این نشست سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: با قاطعیت كامل از كادر فنی تیم ملی حمایت می‌‏كنیم و اكنون زمان ‌‏آن فرا رسیده كه ب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کیومرث هاشمی : قلعه نویی سرمربی دائمی تیم ملی است


جلسه معارفه کادر فنی جدید تیم ملی ایران صبح دیروز در محل کمپ تیمهای ملی فوتبال ایران برگزار شد.

در آغاز این نشست سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: با قاطعیت كامل از كادر فنی تیم ملی حمایت می‌‏كنیم و اكنون زمان ‌‏آن فرا رسیده كه به مربیان داخلی نیز هم چون خارجی‌‏ها فرصت بدهیم.

كیومرث هاشمی، سرپرست فدراسیون فوتبال، افزود : بعد از جام جهانی نیاز بود در ساختار و وضعیت تیم ملی بازنگری و تجدید نظر صورت گیرد كه ما نیز به عنوان متولی ورزش كشور و با استفاده از نظرات نخبگان و بر پایه استفاده از خرد جمعی، اصولی ترین تصمیم را گرفتیم.

وی تاکید کرد : قلعه نویی از دل مربیان لیگ بیرون آمده و در استقلال شایستگی های خود را به خوبی نشان داده است ، او دارای هوش و ذكاوت بالا ، قدرت تصمیم گیری و مدیریت در گفتار است و با استفاده از جوانی و دانش قابل توجه مراحل پیشرفت را طی كرده است.

تعهد مثال زدنی به پایبندی او به ارزش‌‏ها نیز غیر قابل انكار است در این میان محبوبیت او در میان مردم طی روزهای گذشته نیز قابل توجه بوده است.

كادر فنی تیم ملی تلفیقی از كسوت ، تجربه و جوانی است

هاشمی با بیان این مطلب كه انتخاب یك گروه كامل در راس تیم ملی و توانا برای اولین بار است كه در فوتبال ایران اتفاق می افتد، افزود: این مسیری كه بزرگان فوتبال جهان آن را پیموده اند و به موفقیتی دست یافته اند،این اقدام شایسته براساس ظرفیت های فوتبال ایران صورت گرفته و از سوی ما به طور كامل حمایت می‌‏شود.

هاشمی افزود: به عنوان متولی فوتبال كشور و در جایگاه معاونت سازمان تربیت بدنی به صراحت اعلام می كنم قلعه نویی سرمربی تیم ملی بزرگسالان است و هیچ قید موقت و زمانی در نظر گرفته نشده است ما همان گونه كه به خارجی ها فرصت كافی داده ایم باید به مربی كاردان همچون قلعه نویی فرصت كافی بدهیم و به طور قطع این موضوع را به طور عملی محقق خواهیم كرد.

وی افزود: انتخاب این گروه توانا نشان از درایت و كاردانی قلعه نویی است، چرا كه مجموعه كادر فنی تیم ملی تلفیقی از كسوت ، تجربه و جوانی است.حضور سه مربی تیم ملی در سالهای گذشته به نام های مناجاتی ، ابراهیمی و پورحیدری موید قدرت و دانش بالای كادر فنی تیم ملی است به جرات می توانم بگویم حضور چنین كادر مجربی در تیم ملی بی سابقه بوده است .

هاشمی در ادامه افزود: توقع ما از تیم ملی این است كه گوش به فرمان كادر ملی باشم و برای سربلندی نام ایران از هیچ تلاشی دریغ نكنیم.

هاشمی در پایان گفت: اخباری كه در مورد رسمیت نشناختن مسئولان جدید فدراسیون فوتبال از سوی فیفا مطرح شده است برای ما اهمیت ندارد .با اطمینان می گویم تمام اقدامات ما براساس قوانین فیفا بوده و هیچ خطری فدراسیون فوتبال را تهدید نمی‌‏كند .