تبیان، دستیار زندگی
تیم فوتبال پرسپولیس در اولین دیدار تداركاتی خود در اتریش مغلوب لاتسیوی رم شد. در این دیدار كه امروز در ورزشگاه شهر لیزِ اتریش برگزار شد ، دو تیم درحضور نزدیك به دو هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند كه در پایان تیم لاتسیو ایتال...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شکست پرسپولیس برابر لاتسیو


تیم فوتبال پرسپولیس در اولین دیدار تداركاتی خود در اتریش مغلوب لاتسیوی رم شد.

در این دیدار كه امروز در ورزشگاه شهر لیزِ اتریش برگزار شد ، دو تیم درحضور نزدیك به دو هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند كه در پایان تیم لاتسیو ایتالیا با نتیجه 4 به 1 حریف ایرانی خود را مغلوب كرد. نیمه نخست این بازی 3 - 1 به پایان رسیده بود .

تك گل پرسپولیس را جواد كاظمیان در دقیقه 12 به ثمر رساند و برای لاتسیو روكی در دقایق 9 و 21 ، پانادس 19 و - ایتا كیته در دقیقه 79 گل زنی كردند.

برای پرسپولیس فرشید كریمی ، كریم باقری ،روبرت ساها ، مسعود زارعی ، وسلی ، كاظمیان ، اسدی ، حاجی زاده ، بادامكی ، معدنچی و اِسو وودااز ابتدا به میدان رفتند و در نیمه دوم پژمان نوری ، نیكبخت ، سید عباسی ، آشوبی و قویدل به عنوان یار جانشین وارد میدان شدند.

همچنین ملی پوشان تیم پرسپولیس نیز همراه این تیم در اردو به سر می برند اما به احتمال زیاد تا آخر هفته برای شرکت در تمرینات تیم ملی اردوی سوییس را ترک خواهند کرد .