تبیان، دستیار زندگی
ین پرسپولیس در اتریش برگزار شد / دو بازیکن خارجی در تمرین پرسپولیس نخستین جلسه تمرینی تیم فوتبال پرسپولیس زیر نظر "آری هان" سرمربی هلندی این تیم در محل کمپ جنگلی "اشتاین مایر" اتریش برگزار شد . در این تمرین به جز "صلاح حسن" ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

در محل کمپ جنگلی اشتاین مایر؛

نخستین تمرین پرسپولیس در اتریش برگزار شد /
دو بازیکن خارجی در تمرین پرسپولیس


نخستین جلسه تمرینی تیم فوتبال پرسپولیس زیر نظر "آری هان" سرمربی هلندی این تیم در محل کمپ جنگلی "اشتاین مایر" اتریش برگزار شد .

در این تمرین به جز "صلاح حسن" مهاجم عراقی پرسپولیس که بدلیل عدم صدور ویزا نتوانست این تیم را در سفر به اتریش همراهی کند ، تمامی بازیکنان پرسپولیس حضور داشتند .

تمرینات پرسپولیس با دویدن دور زمین ، انجام حرکات کششی، دوهای کوتاه ، بازی آقا وسط و تمرینات بدنسازی زیر نظر حمید استیلی انجام شد .

این تمرینات که در منطقه خوش آب و هوا و جنگلی کمپ اشتاین مایر و در حضور تعدادی از تماشاگران آلمانی انجام شد بازیکنان علیرغم خستگی سفربا روحیه و نشاط خاصی در تمرینات شرکت داشتند و بخش های مختلف تمرینی را پشت سر گذاشتند .

نکته قابل توجه درتمرین امروز پرسپولیس حضور دوبازیکن خارجی در تمرینات این تیم بود که برای انجام تست فنی در تمرینات پرسپولیس شرکت کرده بودند .

این دو بازیکن "اسووبودا " مهاجم 27 ساله تیم اسلواپراگ و "وسلی" مدافع 29 ساله تیم "بیس تریسا" اهل کشور اسلواکی بودند که با پیراهن های 34 و 32 در تمرینات پرسپولیس حضور داشتند . قرار است آرهای در طول اردوی اتریش ازنظرفنی و بدنی شرایط این دو بازیکن را زیرنظر بگیرد و درصورت جلب نظر وی مقدمات پیوستن این دو بازیکن به پرسپولیس فراهم شود .

گفتنی است تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز برای انجام یک اردوی 10 روزه و انجام دو دیدارتدارکاتی عازم اتریش شده است .