تبیان، دستیار زندگی
وجهی مسوولان و مراكز هنری به آثار هنری كلاسیك و سنتی ، از سویی نگاه گذرا به هنر در جامعه امروز را موجب گردیده و از سوی دیگر ، باعث كم رنگ شدن آن شده است. "شهرام ناظری"، هنرمند فعال عرصه موسیقی ملی ، با بیان مطلب فوق ، گفت : ع...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حضور در فستیوال موسیقی ژاپن

بی توجهی مسوولان و مراكز هنری به آثار هنری كلاسیك و سنتی ، از سویی نگاه گذرا به هنر در جامعه امروز را موجب گردیده و از سوی دیگر ، باعث كم رنگ شدن آن شده است.

"شهرام ناظری"، هنرمند فعال عرصه موسیقی ملی ، با بیان مطلب فوق ، گفت : عدم رعایت قانون كپی رایت و حضور افراد متقلب و سود جو ، همچنین تكثیر بی رویه ‌‏و غیر قانونی آثار هنرمندان ، مشكلاتی را برای آنان وجود آورده است.

وی همچنین از شركت خود در فستیوال موسیقی " ژاپن" خبر داد و افزود : به دعوت دولت ژاپن ، در اوایل مرداد ماه امسال به مدت یك هفته در فستیوال موسیقی ژاپن شركت خواهم داشت.

ناظری گفت : در این مدت با همكاری " علی‌‏رضا فیض بشی پور " نوازنده تنبور ، " نوید افقه " نوازنده تنبك و " حسین رضایی نیا " نوازنده دف به اجرای كنسرت خواهم پرداخت و همچنین یك روز در دانشگاه توكیو در مورد موسیقی ملی ایران سخنرانی خواهم كرد.

لینک:

هدیه شهرام ناظری برای بم

كنسرت شهرام ناظری و لوریس چكناواریان

اعلام آمادگی 100 موسیقیدان برای 
 نیاوران در انتظار بزرگان موسیقی و البته شما