تبیان، دستیار زندگی
دوره هفتم پروژه های دانش آموزی از 13 آبان ماه سال 1390آغاز شده و تا پایان دی ماه ...
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آغاز دوره هفتم پروژه های دانش آموزی

موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان

ثبت نام هفتمین جشنواره پروژه های دانش آموزی

طرح پروژه های دانش آموزی موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، بر اساس استاندارد یادگیری بر مبنای جستجوگری در بین معلمان و دانش آموزان ایرانی طراحی شده است و می خواهد با استفاده از تکنولوژی های جدید شیوه آموزش و لذت بردن از علوم را بهبود بخشد.

پروژه های سایت برای گسترش فرهنگ پژوهش، لذت بردن ازدانستن و عمیق کردن فهم دانش آموزان توسط اساتید و با تایید کارشناسان سازمان استعدادهای درخشان طراحی شده اند.

این طرح از سال 1383 آغاز به کار کرده است. دوره اول این طرح با حضور 40 گروه دانش آموزی برگزار گردید. دوره دوم آن در سطح 10 استان کشور و دوره سوم با حضور تعدادی از گروه های برتر با محوریت پژوهشی اجرا گردید. در جشنواره دوره چهارم نیز 108 گروه دانش آموزی شرکت کرده بودند. از بین شرکت کنندگان دوره پنجم پروژه های دانش آموزی تبیان 180 گروه دانش آموزی از 11 استان کشور حضور داشتند و در سه بخش غرفه های دانش آموزی، سمینارهای علمی و مسابقات دانش آموزی در تاریخ 9 و 10 اردیبهشت ماه 1389 مصادف با هفته معلم در فرهنگسرای خاوران تهران نتیجه تلاش خود را ارائه دادند و با یکدیگر به رقابت پرداختند.

پس از برگزاری پنج دوره موفق در ششمین دوره پروژه های دانش آموزی بیش از 1000 گروه دانش آموزی شرکت کردند که پس از داوری مرحله اول تعداد 880 گروه دانش آموزی از 12 استان برای حضور در جشنواره پایانی دعوت شدند.

جشنواره دوره ششم در سالن 27 نمایشگاه بین المللی تهران با حضور 1700 دانش آموز در سه بخش مسابقات، سمینارهای علمی و نمایشگاه برگزار شد و دانش آموزان نتایج تلاش و زحمات یکساله خود را در این جشنواره ارائه دادند و با یکدیگر به رقابت پرداختند.

ثبت نام هفتمین جشنواره پروژه های دانش آموزی

ثبت نام دوره هفتم پروژه های دانش آموزی

از 13 آبان ماه 1390 همزمان با روز دانش آموز آغاز خواهد شد و تا پایان دی ماه ادامه خواهد داشت ( تمدید شد تا 20 بهمن) .انشاءالله جشنواره پایانی دوره هفتم در دو بخش پروژه های تبیان و دستاوردهای نو برگزار خواهد شد.

برای شرکت در بخش پروژه های تبیان شما عزیزان می توانید از بین 110پروژه ارائه شده در سایت پروژه های دانش آموزی که در شاخه های مختلف علوم فیزیکی، علوم زیستی، علوم اجتماعی و انسانی، علوم شیمی و علوم ریاضی به صورت طرح درس های کامل ارائه شده است و یا 200 کاردستی علمی ارائه شده در سایت تبیان با توجه به استعداد، سن و علاقه خود موضوع مورد علاقه خود را انتخاب کنید و از طریق آدرس اینجا ثبت نام کنید.

   مهلت ثبت نام تمدید شد تا 20 بهمن ماه

مهلت ارسال تکالیف تا 10 اسفند ماه 1390

همچنین با توجه به ایده های ارسالی توسط پژوهشگران گرامی در بخش پیشنهاد موضوع شما می توانید از بین ایده های برگزیده در بخش بانک ایده نیز موضوع پروژه خود را انتخاب کنید.

برای شرکت در بخش دستارودهای نو هفتمین جشنواره پروژه های دانش آموزی بایستی ابتدا موضوع پروژه خود را در بخش پیشنهاد موضوع ارائه دهید و فرم ثبت نام را نیز تکمیل نمایید و گزیته شرکت در بخش دستاوردهای نو را انتخاب کنید. چنانچه موضوع پروژه پیشنهادی شما توسط کارشناسان محتوایی مورد تایید قرار گرفت برای شما ایمیلی جهت تایید و دعوت برای جضور در جشنواره دوره هفتم ارسال خواهد شد.

ثبت نام هفتمین جشنواره پروژه های دانش آموزی

لازم به ذکر است کامل نمودن تمام قسمت های فرم ثبت نام ضروری است و هر موضوع پروژه باید در یک فرم ثبت شود. پس ضروری است مدارسی که بیش از یک موضوع پروژه انتخاب کرده اند به تعداد موضوعاتشان فرم ثبت نام را تکیمل نمایند.

در ادامه شما می توانید با استفاده از طرح درس ها و مقالات مرتبط ارائه شده در بخش پژوهش سایت تبیان و هدایت مشاوران پروژه خود را انجام داده و گزارش پیشرفت پروژه خود را در چند مرحله زمانی به آدرس

projectبفرستید، پس از داوری و بررسی گزارش های ارسالی برترین ها برای شرکت در جشنواره پایانی دعوت خواهند شد.

ضمناً جشنواره دوره هفتم پروژه های دانش آموزی انشاالله اوائل اردیبهشت ماه سال 1390 مصادف با هفته معلم در سه بخش غرفه های دانش آموزی، سمینارهای علمی و مسابقات برگزار خواهد شد.

دبیرخانه جشنواره

آدرس پستی:  تهران، بلوار کشاورز، خیابان نادری، نبش کوچه حجت دوست، پلاک 12، طبقه اول

پست الکترونیک: project

تلفن تماس: 81202311 و 81202303

بخش پژوهش های دانش آموزی تبیان

تهیه و تنظیم: الناز فطیرخورانی