تبیان، دستیار زندگی
دومین همایش استانی كاربران تبیان با حضور بیش از 500 نفر در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در مشهد برگزار شد. در این همایش دكتر علیرضا طالب‌پور رییس هیأت مدیره و مدیر عامل مؤسسه تبیان و اعضای هیأت مدیره تبیا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دومین همایش استانی كاربران تبیان در مشهد برگزار شد


دومین همایش استانی كاربران تبیان با حضور بیش از 500 نفر در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در مشهد برگزار شد.

در این همایش دكتر علیرضا طالب‌پور رییس هیأت مدیره و مدیر عامل مؤسسه تبیان و اعضای هیأت مدیره تبیان، حجت‌الاسلام سیدآبادی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، دکتر قریب مدیر عامل باشگاه استقلال و چند تن دیگر از مسئوولان حضور داشتند.

رییس هیأت مدیره و مدیر عامل موسسه تبیان در این همایش با اشاره به اهداف تبیان گفت: رسیدن به محتوای ملی، كاربر ملی و شبكه ملی مهمترین اهداف مؤسسه تبیان است.

دکتر طالب‌پور افزود: هم‌اكنون بیش از 250 هزار نفر در سطح كشور عضو پایگاه اطلاع رسانی تبیان هستند كه فكر نمی‌كنم هیچ كدام از سایت‌های داخلی به این میزان عضو داشته باشند.

وی اظهار كرد: هم اكنون 400 مسجد به سایت تبیان متصل هستند كه این رقم باید به 10 هزار مسجد در سطح كشور افزایش پیدا كند.

در پایان این همایش نیز از برترین كاربران تبیان در استان خراسان رضوی با اهداء هدیه قدردانی شد.

در پایان از آقای قادری مدیر دفتر مشهد ، آقای طاهری دبیر همایش ، مدیرعامل محترم و اعضاء هیئت مدیره موسسه که زمینه برگزاری هرچه بهتر این همایش را فراهم نمودند قدردانی می نماییم.

اخبار تکمیلی این همایش را به زودی دراختیار شما کاربران گرامی قرار خواهیم داد.

روابط عمومی موسسه تبیان