تبیان، دستیار زندگی
اگر به خاطر این همه مظلومیت و بی تفاوتی مسئولان به خصوص بنیاد شهید دلتان لرزید، بغضتان ترکید و اشک هایتان جاری شد، برای روشن شدن چراغ غیرت، همت و وفاداری مسئولان دعا کنید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اینجا گلزار شهدای "کلامو" است

خانواده شهدا: مااگرنخواهیم گلزارشهدایمان رنگارنگ شود،بایدچه کسی راببینیم؟


اگر به خاطر این همه مظلومیت و بی تفاوتی مسئولان به خصوص بنیاد شهید دلتان لرزید، بغضتان ترکید و اشک هایتان جاری شد، برای روشن شدن چراغ غیرت، همت و وفاداری مسئولان دعا کنید.


گلزار شهدای کلامو

متن زیر نامه خانواده شهدای روستای کلامو از استان سمنان است که چند سالی است مزار عزیزانشان به بهانه بازسازی به مخروبه ای مبدل شده و فریادشان هم در این سالها به جای نرسیده است!!!

دلم می گیرد و برای شهدا تنگ می شود، وضو می گیرم، آرام حرکت می کنم و خودم را به گلزار می رسانم، عطر معنوی و گرمای وجود شهدا و اخلاص آنان مرا به سوی خود می کشد اما ویرانی قبورمطهرشان دلم را ابری و اشک را از دیدگانم جاری می سازد در کناری می نشینم و بغض گلویم را می گیرد، هق هق گریه هایم شانه هایم را تکان می دهد و از ته دل فریاد برمی آورم: «شهدا برخیزید به داد تربت پاکتان که به فرموده پیرمرادتان قرار است تا قیامت مزار عاشقان و عارفان و دلسوختگان و دارالشفای آزادگان باشد، برسید»

بغض گلویم را می گیرد، هق هق گریه هایم شانه هایم را تکان می دهد و از ته دل فریاد برمی آورم: «شهدا برخیزید به داد تربت پاکتان که به فرموده پیرمرادتان قرار است تا قیامت مزار عاشقان و عارفان و دلسوختگان و دارالشفای آزادگان باشد، برسید»

ما که به هر مسئولی نامه نوشتیم ، به هر ارگانی مراجعه کردیم. وضعیت گلزارها را به هر که گفتیم اثری از همت و وفا ندیدیم. بنیاد شهید، شوراهای اسلامی، بخشداری ها و یا ... متصدی این امر هستند؟ نمی دانیم زیرا این ها نیز توجهی ندارند. مشت نمونه خروار گلزار شهدای روستای کلامو است که از شروع ساخت آن چهار سال می گذرد، عکس هایش را بنگرید اگر به خاطر این همه مظلومیت و بی تفاوتی مسئولان به خصوص بنیاد شهید دلتان لرزید، بغضتان ترکید و اشک هایتان جاری شد، برای روشن شدن چراغ غیرت، همت و وفاداری مسئولان دعا کنید.

گلزار شهدای کلامو

به امید روزی که بالاترین و وزیباترین مکان گلزار شهدایمان باشد نه خانه های مسئولان و قبور آباء و اجدادمان

خانواده شهدای روستای کلامو

23/7/1390

متن نامه به ریاست محترم جمهوری در سفر به استان سمنان :

بسمه تعالی

دفتر محترم ریاست جمهوری اسلامی

با سلام و ارادت

از طلا گشتن پشیمان گشته ایم مرحمت فرموده ما را مس کنید

گلزار شهدای کلامو

ما اگر نخواهیم گلزار شهدایمان رنگارنگ شود تا بدین وسیله به شهدا بی احترامی شود باید چه کسی را ببینیم. چرا کسی حرف ما را گوش نمی دهد مگر برای ساخت 70 متر دیوار کشی، سه سال کافی نیست مگر سه سال است که کارگران بنیاد شهید به ساحت مقدس شهدای این روستا توهین می کنند کافی نیست، مگر سه سال گلزار شهدایمان شده – به دور از ساحت شهدا – آشغال دانی و انداختن لباس کار و مصالح ساختمانی کافی نیست. مگر چندین بار مراجعه حضوری خانواده شهدا به بنیاد شهید، بخشداری، دهداری و سه سال تماس با آن ها و مسئولین استان ،کافی نیست. درد دلمان را به چه کسی بگوییم. از اول شروع دیرهنگام ساخت گلزار این روستا، بی احترامی به شهدا و خانواده شهدا شروع و همچنان ادامه دارد.

خانواده شهدای روستای کلامو

گلزار شهدای کلامو
گلزار شهدای کلامو
گلزار شهدای کلامو
بخش فرهنگ پایداری تبیان


منبع : سایت یالثارات الحسین