تبیان، دستیار زندگی
ا می‌كند نمایش "شام عروسی" آغاز شد « به آهستگی» به كارگردانی مازیار میری، كه از چندی قبل در سینماهای تهران به نمایش درآمده است،همچنان به نمایش عمومی خود در سینماها ادامه می‌دهد. این فیلم در سینماهای عصر جدید3 ،فرهنگ،شهر تماشا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اكران "به آهستگی" ادامه پیدا می‌كند

نمایش "شام عروسی" آغاز شد

« به آهستگی» به كارگردانی مازیار میری، كه از چندی قبل در سینماهای تهران به نمایش درآمده است،همچنان به نمایش عمومی خود در سینماها ادامه می‌دهد.

این فیلم در سینماهای عصر جدید3 ،فرهنگ،شهر تماشا،صحرا به نمایش خود ادامه خواهد داد.

طبق اعلام، فیلم «شام عروسی» در گروه سینمایی عصرجدید به نمایش درآمد و برهمین اساس «به آهستگی» از سرگروه خود كه عصر جدید 1 است به عصر جدید 3 منتقل شد و نمایش این فیلم همچنان ادامه پیدا می‌كند.

«به آهستگی» طی چند روز گذشته در بخش مسابقه جشنواره «تایته» كشور تایوان به نمایش درآمده است.

این فیلم به كارگردانی مازیار میری كه با فیلم‌نامه‌ای از پرویزشهبازی جلوی دوربین رفته است،توانست چندی قبل جایزه بزرگ جشنواره فیلم فرایبورگ را دریافت كند و درجشنواره فیلم فجر جایزه بهترین فیلم بخش بین‌الملل و بهترین بازیگری برای محمدرضا فروتن و دیپلم افتخار فیلم‌نامه را برای پرویز شهبازی، دربخش مسابقه سینمای ایران به همراه داشته باشد.

همچنین پیش از این در جشنواره، سیاتل و لوس‌آنجلس به نمایش درآمد.

در«به‌آهستگی» كه هم‌اكنون دراكران عمومی سینماها است، محمدرضا فروتن،نیلوفرخوش‌خلق،شاهرخ فروتنیان،مریم بوبانی،احمد ساعتچیان،رویا جاویدنیا،علی اوسیوند به ایفای نقش می‌پردازند و حسن پورشیرازی نیز دراین فیلم حضوردارد.

به جای خلاصه داستان: حتم دارم، هیچ كدام ازما آقایان فكر نكردیم،‌ اگریك روزدرمنزل را بازكنیم و شریك زندگی‌مان منزل نباشد، چه حالی پیدا خواهیم كرد؟ منتظرش می‌مانیم؟ دنبالش می‌گردیم؟ خوشحال می‌شویم ؟ یا فكر فرار و یا ...؟

لینک:

فرمانبرداری و طغیان یک زن (نقد فیلم "به‌آهستگی)

بیایید "به آهستگی" از قضاوت نابجا بپرهیزیم

لیست كامل عوامل فیلم به آهستگی (1384)

به آهستگى حذف مى شویم