تبیان، دستیار زندگی
تیم فوتبال پرسپولیس دو دیدار دوستانه با تیم‌های "مدیا براتیسلاو" اسلواکی و "لاتزیو" ایتالیا برگزار می‌کند. اعضای تیم فوتبال پرسپولیس روز24تیرماه جاری عازم کشور اتریش می ‌شوند تا نخستین اردوی آمادگی خود را در نزدیکی شهر وین ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پرسپولیس – لاتزیو 3 مرداد در اتریش


تیم فوتبال پرسپولیس دو دیدار دوستانه با تیم‌های "مدیا براتیسلاو" اسلواکی و "لاتزیو" ایتالیا برگزار می‌کند.

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس روز24تیرماه جاری عازم کشور اتریش می ‌شوند تا نخستین اردوی آمادگی خود را در نزدیکی شهر وین برپا کنند.

بر اساس این گزارش بخشی از مبلغ قرارداد باشگاه پرسپولیس با کمپ اشتایرمارک اتریش دو روز پیش پرداخت و قرار است مابقی مبلغ این قرارداد در زمان شروع اردوی سرخپوشان پرداخت شود. طبق مذاکرات انجام شده، تیم پرسپولیس روز28تیرماه به مصاف قهرمان لیگ برتر اسلواکی می ‌رود.

تیم "مدیا براتیسلاو" که فصل گذشته درلیگ قهرمانان اروپا حضورداشت و به خاطرتفاضل گل کمترنسبت به اینترمیلان، پورتو و گلاسکو رنجرز حذف شد، نخستین حریف تدارکاتی تیم پرسپولیس است.

تیم پرسپولیس روز31 تیرماه به مصاف یک تیم دسته دومی اتریش می ‌رود و روز سوم مرداد ماه امسال به دیدارتیم لاتزیو ایتالیا خواهد رفت. همچنین مذاکرات مسئولان باشگاه پرسپولیس با تیم لیگ برتری "ویگان" انگلیس ادامه داشته و احتمال دارد سرخپوشان دراتریش با این تیم نیز روبرو شوند.

تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پایان اردوی خود در اتریش، مستقیما راهی انگلیس می‌شود تا علاوه بر برپایی یک اردوی 10 روزه دو دیدار تدارکاتی با تیم ‌های دسته اولی "برنلی" و "پرستون" این کشور برگزار کند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در روزهای گذشته رایزنی‌ های لازم را برای پخش مستقیم تلویزیونی دیدارهای دوستانه این تیم مقابل لاتزیو و برنی انجام داده است.