تبیان، دستیار زندگی
محمد نوازی به استقلال بازگشت مسعود زارع پرسپولیسی شد . محمد نوازی بار دیگر به تیم استقلال تهران بازگشت و هاشمی نسب نیز در آستانه‌ی عقد قرارداد با این تیم قرار دارند. محمد نوازی بازیكن تیم صباباتری تهران پس از انجام مذاكرات ب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخباری از نقل و انتقالات بازیکنان در لیگ برتر

محمد نوازی به استقلال بازگشت
مسعود زارع پرسپولیسی شد .


محمد نوازی بار دیگر به تیم استقلال تهران بازگشت و هاشمی نسب نیز در آستانه‌ی عقد قرارداد با این تیم قرار دارند.

محمد نوازی بازیكن تیم صباباتری تهران پس از انجام مذاكرات با قراردادی یك ساله به تیم استقلال تهران پیوست.

همچنین مهدی هاشمی نسب نیز پس از چند فصل بار دیگر در آستانه‌ی پیوستن به استقلال قرار دارد و مذاكرات این بازیكن با استقلال تهران در حال نهایی شدن است.

هاشمی نسب فصل گذشته در تیم عقاب تهران حضور داشت.

همچنین بهشاد یاورزاده ، هافبك چپ پای فصل گذشته تیم شهید قندی یزد با امضای قراردادی دو ساله رسما به باشگاه استقلال تهران محلق شد.

یاورزاده ساعت 14:30دیروز به همراه یكی از مسوولان باشگاه استقلال در هیات فوتبال تهران حضور یافت و با این باشگاه قراردادی دو ساله امضا كرد.

براساس این گزارش، مبلغ قرارداد وی از سوی استقلالی ها عنوان نشده اما مدت زمان آن دو سال است.

شایان ذكر است، یاورزاده تنها بازیكنی است كه تاكنون قرارداد خود را با استقلال ثبت كرده است.

اما، مسعود شجاعی بازیكن تیم سایپا نیز كه طی دو فصل اخیر بارها زمزمه‌ی حضورش در استقلال به گوش می‌رسید، این بار در آستانه‌ی عقد قرارداد پیش رفت اما با مخالفت باشگاه سایپا روبرو شد و باید فصل آینده نیز در این تیم تعرانی بازی کند .

و بالاخره مسعود زارع هافبک فصل گذشته تیم صبا باطری هم با عقد قراردادی دو ساله به تیم فوتبال پرسپولیس تهران پیوست .

زارع عصردیروز به اتفاق محمد حسن انصاریفرد مدیرعامل پرسپولیس درمحل هیات فوتبال تهران حاضر شد و قرارداد دو ساله خود را با باشگاه پرسپولیس ثبت کرد .

به این ترتیب تاکنون حضورعلیرضا نیکبخت واحدی ، حسین بادامکی ، نیما قویدل و لویی صلاح حسن عراقی درتیم فوتبال پرسپولیس قطعی شده است .

قرار است دورجدید تمرینات تیم پرسپولیس از روز شنبه درتهران آغاز شود . مسئولان پرسپولیس هم اکنون درحال رایزنی برای برپایی اردوی آمادگی خود درکشوراتریش هستند .