تبیان، دستیار زندگی
فرصتی برای آشنایی با 20 ملیت‌ دنیاست حسن سربخشیان گفت: عكاسی از جام جهانی فرصتی است برای آشنایی با 20 ملیت مختلف دنیا كه برای تشویق تیم‌های مورد علاقه‌اشان به ورزشگاهها آمده‌اند. حسن سربخشیان درباره تجربه حضورش در جام جهانی گ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

عكاسی درجام جهانی فرصتی برای آشنایی با 20 ملیت‌ دنیاست

حسن سربخشیان گفت: عكاسی از جام جهانی فرصتی است برای آشنایی با 20 ملیت مختلف دنیا كه برای تشویق تیم‌های مورد علاقه‌اشان به ورزشگاهها آمده‌اند. حسن سربخشیان درباره تجربه حضورش در جام جهانی گفت:دراین ایام مردمی از سراسر جهان برای تشویق تیم‌های مورد علاقه‌شان به ورزشگاهها می‌آیند كه با توجه به سنت‌ها،آداب ورسوم و به شیوه‌های مختلفی با نهایت شادی،شعف، هیجان و با به كارگیری رنگها در لباس‌ها و چهره‌هایشان به تشویق تیم مورد علاقه‌شان می‌پردازند كه ثبت این لحظات، جذابیت ویژه‌ای به عكس‌های خبری می‌بخشد.

سربخشیان كه به تازگی از سفر آلمان و حضور در جام جهانی بازگشته است، گفت:خبرگزاری آسوشیتدپرس بیش از 50 عكاس را برای پوشش تصویری به آلمان فرستاد به طوری كه شش گروه شش نفره از عكاسان حضور داشتند كه برای هر بازی شش عكاس در زمین حضور داشتند و عكاسانی هم خارج از زمین كار می‌كردند و حدود سیزده عكاس هم تیم‌ها را همراهی می‌كردند ضمن اینكه پنج عكاس آزاد هم از بخش‌های مختلف این جریان ورزشی عكاسی می‌كنند.

وی با اشاره به تجربه حضورش در مسابقات المپیك تصریح كرد:تجربه عكاسی در جام جهانی بسیار متفاوت از عكاسی مسابقات المپیك بود چرا كه در جام جهانی كشورهایی از سراسر جهان تنها دریك رشته ورزشی حضور دارند و تمام دنیا بر روی این رویداد مهم ورزشی متمركز است.

وی با اشاره به سرعت انتقال اطلاعات در این رویداد مهم ورزشی گفت: به دلیل سرعت انتقال عكس‌های ورزشی به خبرگزاری‌ها، كه كاری بسیار پر استرس و پرزحمت است،معمولا خبرگزاری‌ها معتبر دنیا شش مكان در اطراف زمین را درنظر می‌گیرند تا هیچ صحنه‌ای از دست نرود.

وی كه به عنوان عكاس آزاد در هجدهمین دوره مسابقات جام جهانی آلمان حضور داشت، تمام حالات مختلف مردم را در جریان بازی‌ها ثبت كرده است.

لینک:

عكاسی