تبیان، دستیار زندگی
ود گروه موسیقی پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران ، فستیوال موسیقی موتزارت را با همکاری دانشگاه موسیقی و هنرهای نمایشی " گراتس اتریش" برگزار می کند . گروه موسیقی پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران به مناسبت دویست و پنجاهمین سالگر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فسیتوال موسیقی " موتزارت " برگزار می شود


گروه موسیقی پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران ، فستیوال موسیقی موتزارت را با همکاری دانشگاه موسیقی و هنرهای نمایشی " گراتس اتریش" برگزار می کند .

گروه موسیقی پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران به مناسبت دویست و پنجاهمین سالگرد تولد موتزارت - آهنگساز اتریشی - مسابقات نوازندگی و کارگاه های آموزش نوازندگی را درقالب "فستیوال موسیقی موتزارت" از تاریخ 10تا 17 تیرماه در دانشگاه تهران برگزار می کند.

بیش از صد نوازنده جوان (هفده سال به بالا) پس از شرکت در مرحله اول و رقابت از طریق ارسال نوار به مرحله بعدی راه یافته اند و در کارگاه ها و رقابت های متعدد شرکت خواهند کرد .

در این رقابت ها نوازندگان با توجه به توانایی ها و قابلیت های خوددر هنر نوازندگی و درک و مهارت بالا در تفسیر و بیان موسیقی موتزارت سنجش خواهند شد و منتخبین در آبان ماه 1385قطعات خود را با ارکستر دانشگاه تهران اجرا خواهند کرد و در یک تور ملی در دانشگاه های استان های دیگر به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

همچنین گروه زهی پارسیان و گروه کر نوری و داوران خارجی این فستیوال هرشب کنسرت اجرا خواهند کرد .

"وین فن زوتفن" استاد پیانو از دانشگاه گراتس اتریش ، " نیلس تیلو کریمر" ، استاد فلوت از دانشگاه موسیقی گراتز ، "سیلویا فیرتل" استاد ویلن ، "منوچهر صهبایی"،"رافائل میناسکانیان" پیانیست و" دکترآذین موحد" (نوازنده فلوت) از اعضای هیات داوران این جشنواره هستند .

لینک :

ولفگانگ آمادئوس موتزارت

هویت موتزارت را فاش می شود

آخرین تصویر موتزارت

موزه ی «نامه ها و دست نوشته ها»

پایان سال 2003 با موتزارت

سال 2006 در اسپانیا سال پیكاسو