تبیان، دستیار زندگی
در اولین بازی از روز چهارم دو تیم ژاین و استرالیا به مصاف هم رفتند که در این دیدار تیم استرالیا موفق شد با نتیجه 3 بر صفر تیم ژاپن را از پیش رو بردارد که آنالیز بازی در بالا آمده است . استرالیا 3 تیم كاهیل 84 و 89 ، جان آلوی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آنالیز بازیهای روز چهارم و پنجم جام جهانی

در اولین بازی از روز چهارم دو تیم ژاین و استرالیا به مصاف هم رفتند که در این دیدار تیم استرالیا موفق شد با نتیجه 3 بر صفر تیم ژاپن را از پیش رو بردارد که آنالیز بازی در بالا آمده است .

استرالیا 3

تیم كاهیل 84 و 89 ، جان آلویسی 92

ژاپن 1

شونسوكه ناكامورا 26

كارت زرد :

وینسه گرلا (33)، كرگ مور (58)، تیم كاهیل (69) وجان آلویسی (78) برای استرالیا

میاموتو (31)، تاكاهارا (40) و مونیوا (68) برای ژاپن

در دومین بازی از روز چهارم جمهوری چک با 3 گل از سد آمریکا گذشت تا 3 امتیاز به حساب خود واریز کند که آنالیز بازی در بالا آمده است .

جمهوری چك 3

یان كولر 5 ، توماس روسیچكی 36 و 76

امریكا 0

كارت زرد :

اونی یه و و رینا از آمریكا ، روزنال ، لوكونك و روسیچكی از چك

و در سومین و آخرین بازی از روز چهارم دو تیم ایتالیا وغنا به مصاف هم رفتند که تیم ایتالیا موفق شد با نتیجه دو بر صفر تیم غنا را از پیش رو بردارد که آنالیز آن به صورت بالا  می باشد.

ایتالیا 2

پیرلو 40، یاكینتا 83

غنا صفر

كارت زرد:

دروسی (10)، كامورانزی (62)، یاكینتا (88) برای ایتالیا

مونتاری (41)، آساموآ (65) برای غنا

اما روز پنجم مسابقات نیز با 3 دیدار پیگیری شد که در اولین بازی کره جنوبی موفق شد اولین برد آسیا را به ارمغان بیاورد و با نتیجه 2 بر یک تیم توگو را از پیش رو بردارد که آنالیز آن از حضور گرامی شما می گذرد .

کره جنوبی 2

لی چون سو 54 و آنجونگ هو آن

توگو 1

محمد عبدالقادر 31

همچنین در دومین بازی از روز پنجم دو تیم سوییس و فرانسه به مصاف هم رفتند که در پایان 90 دقیقه تلاش دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند که آنالیز آن در بالا آمده است .

فرانسه 0

سوییس 0

اما در آخرین بازی از روز پنجم دو تیم برزیل و کرواسی به مصاف هم رفتند که در پایان تیم برزیل موفق شد با تک گل کاکا از سد تین کرواسی بگذرد که آنالیز آن را در بالا مشاهده می کنید .

برزیل 1

کاکا 44

کرواسی 0

مهدی ارژنگی نیا