تبیان، دستیار زندگی
با داشتن یا ساختن این میله می توانید با یک تیر دو نشان بزنید در این بازی می توانید از توانایی های عجیب یک میله جادویی برای سرگرم کردن دوستان یا تماشاچی ها استفاده کنید
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

میله جادویی

با داشتن یا ساختن این میله می توانید با یک تیر دو نشان بزنید

در این بازی می توانید از توانایی های عجیب یک میله جادویی برای سرگرم کردن دوستان یا تماشاچی ها استفاده کنید. جالب اینجاست که با داشتن این میله و یادگرفتن این بازی از فارانوس می توانید دو بازی را به صورت همزمان اجرا کنید و با یک تیر دو نشان بزنید. یعنی با یک ابزار می توانید دو بازی را اجرا کنید. اگر بازی های شعبده را دنبال می کنید بهتر است بدانید تمرین کردن مهم ترین عامل یک اجرای موفق است. دقت کنید که این بازی آن قسمتی است که شعبده بازها بین اجراهای مهم شان انجام می دهند تا جو را آماده نگه دارند و حوصله تماشاچی ها سر نرود. به هر حال این بازی های دو گانه سرگرمی خوبی برای جمع دوستان است.

1-میله را در دست تان بگیرید؛ طوری که قسمت اضافه آن از پایین دست تان بیرون بزند و آن را به تماشاگران نشان بدهید. به آنها بگویید که میله به حرف شما گوش می کند

میله جادویی

2-حالا به میله دستور بدهید که آرام به سمت بالا بیاید و تماشاگران می بینند که این اتفاق می افتد و میله به دستور شما به حرکت درمی آید.

3-بهتراست خیلی سریع بازی را تمام کنید چون میله به دستور شما پایین نمی رود. همان طور که در عکس می بینید، دلیلش این کشی است که از داخل میله بیرون آمده و شما باید طوری آن را بکشید که با شل شدن دستتان میله را به طرف بالا هل بدهد.

4- هنوز شعبده تمام نشده است؛ حالا بگویید می توانید کاری کنید که یک دستمال در نوک میله ظاهر شود. با اجی مجی گفتن یک دستمال نوک میله جادوی شما دیده خواهد شد.

5- همان طور که حدس زده اید باز هم کار، کار همان کش است. می توانید با بستن دستمال به نوک کش آن را توی مشتتان پنهان کنید. دستتان را که باز کنید، دستمال به طرف نوک میله می پرد.

میله جادویی

بخش کودک و نوجوان تبیان


منبع: ماهنامه شاهد یاران، شماره 22

مطالب مرتبط:

نقاشی با کف دست

این شکل هارو می شناسید؟

شخصیت کدام حیوان جنگلی را داری؟

شکل ها چه شکلی هستند ؟

مامان، حوصله‏ام سر رفته!

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.