تبیان، دستیار زندگی
علی‌آبادی:با یك گل پرتغال را شكست می دهیم ایران و مكزیك به مرحله دوم صعود می كنند تغییری در كادر مدیریت و بخش فنی تیم ملی ایجاد نمی شود رئیس سازمان تربیت‌بدنی با ابراز امیدواری از صعود تیم‌ملی ایران به‌مرحله دوم جام جهانی ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
علی‌آبادی:با یك گل پرتغال را شكست می دهیم

علی‌آبادی:با یك گل پرتغال را شكست می دهیم

ایران و مكزیك به مرحله دوم صعود می كنند

تغییری در كادر مدیریت و بخش فنی تیم ملی ایجاد نمی شود


رئیس سازمان تربیت‌بدنی با ابراز امیدواری از صعود تیم‌ملی ایران به‌مرحله دوم جام جهانی 2006 آلمان گفت:

معتقدم تیم‌های ایران و مكزیك جواز صعود به مرحله بعد را بدست خواهند آورد.

مهندس علی‌آبادی در گفت‌وگویِی اظهار داشت: به موفقیت تیم ایران در جام جهانی خوشبین هستم. بازیكنان ایران از پتانسیل بالایی سود می‌برند و توانایی كسب نتایج مطلوب را دارند.

وی در خصوص دیدار ایران و پرتغال خاطرنشان كرد: پیش‌بینی‌ام این است كه تیم ایران با یك گل پرتغال را شكست خواهد داد. در صورتی كه تركیب مناسبی برای تیم‌ملی انتخاب شود و مدیریت خوبی صورت گیرد، كسب این نتیجه دور از دسترس نخواهد بود.

علی‌آبادی افزود: ایران، تیم قدرتمندی است كه لیاقت صعود به مرحله بعد را دارد. امیدوارم این مهم با پیروزی بر پرتغال اتفاق بیفتد.

رئیس سازمان تربیت‌بدنی با اشاره به حضورش در تمرین امروز تیم‌ملی عنوان كرد: امروز به‌همراه آخوندزاده، سفیر ایران در آلمان، آصفی و خادم در تمرین تیم‌ملی حضور یافتم. خوشبختانه بازیكنان در وضعیت مناسبی قراردارند و آماده رویارویی با پرتغال هستند.

علی‌آبادی با رد شایعه دخالت در كار فدراسیون فوتبال اظهار داشت: حضورم در كنار تیم‌ملی فقط به‌جهت حمایت از این تیم است. هیچ‌گاه به‌خودم این اجازه را نمی‌دهم كه در كار فدراسیون فوتبال و تیم‌ملی دخالت كنم.

علی‌آبادی تصریح كرد: در صحبتی كه با رئیس‌جمهوری داشتم، ایشان بر حمایت از تیم‌ملی تأكید داشتند. متأسفانه عده‌ای با مطرح شایعات به مسائل موجود دامن می‌زدند، در حالی كه تصمیم گیرنده نهایی در خصوص تیم‌ملی به‌مسؤولان و مربیان تیم‌ هستندو نه من و نه هیچ كس دیگر به خودمان اجازه دخالت در كار تیم‌ملی را نمی‌دهیم.

وی افزود: به دادكان گفتم كه نگران نباشد و با روحیه مضاعف كارش را ادامه دهد.

علی آبادی هرگونه تغییرو تحول در فدراسیون فوتبال و تیم‌ملی را رد كرد و اظهار داشت: به‌عنوان مسؤول ورزشی ایران این اطمینان خاطر را به‌همه می‌دهم كه تا پایان جام جهانی هیچ تغییر و تحولی در فدراسیون فوتبال و تیم‌ملی فوتبال ایران صورت نخواهد گرفت.

وی عنوان كرد: صحبت‌هایی كه در خصوص بركناری مسؤولان و مربیان تیم‌ملی در صورت ناكامی احتمالی برابر پرتغال مطرح می‌شود به‌هیچ‌وجه صحت ندارد.

علی‌آبادی خاطرنشان كرد: در حال حاضر همه باید از تیم‌ملی حمایت كنند. از رسانه‌های گروهی می‌خواهم همان‌طوری كه تاكنون از تیم‌ملی حمایت كرده‌اند به كار خود ادامه دهند تا تیم ایران با فراغ بال مسابقات را ادامه دهد.