تبیان، دستیار زندگی
به علت دالبی بودن بودن صدای فیلم "سنگ، کاغذ، قیچی " کارهای صدا گذاری فیلم در کشور فرانسه انجام می شود. سعید سهیلی کارگردان فیلم " سنگ ، کاغذ ، قیچی " ضمن بیان این مطلب در گفتگو با خبرگزاری مهر در مورد روند آماده سازی فیلم گ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

"سنگ، کاغذ، قیچی" سعید سهیلی

در فرانسه صداگذاری می شود


به علت دالبی بودن بودن صدای فیلم "سنگ، کاغذ، قیچی " کارهای صدا گذاری فیلم در کشور فرانسه انجام می شود.

سعید سهیلی کارگردان فیلم " سنگ ، کاغذ ، قیچی " ضمن بیان این مطلب در گفتگو با خبرگزاری مهر در مورد روند آماده سازی فیلم گفت : بعد از اتمام تدوین فیلم توسط حسن ایوبی به دلیل اینکه قرار است صدای فیلم به شیوه دالبی انجام شود، کارهای صداگذاری و میکس نهایی فیلم را در کشور فرانسه انجام می دهیم.

وی تاکید کرد : از حاصل کار راضی هستم و امیدوارم فیلم اثری متفاوت باشد که در عین حال حرف جدیدی برای گفتن در عرصه سینمای اجتماعی با پس زمینه دفاع مقدس داشته باشد.

کارگردان "مردی از جنس بلور" خاطر نشان کرد : اولین نمایش فیلم در بیست و پنجمین جشنواره فیلم فجر خواهد بود و این اثر برای حضور در جشنواره آماده می شود.

امین حیایی، شهرام حقیقت دوست، اندیشه فولادوند و جمشید هاشم پور بازیگران فیلم سینمایی " سنگ، کاغذ، قیچی " را تشکیل می دهند و سعید سهیلی نویسنده و کارگردان، علیرضا زرین دست مدیر فیلمبرداری، آتوسا قلم فرسایی طراح صحنه و لباس، رضا راد منش مدیر چهره پردازی، حسن نجم مدیر تولید و حمید اعتباریان تهیه کننده این فیلم هستند.

لینک:

"سنگ، کاغذ، قیچی" یک بازی را روایت می کند