تبیان، دستیار زندگی
«همسایه‌ها»، «موسیو ابراهیم و گلهای قرآن »، و « تولیدی عروس خانم»به زودی در تالارهای چهارسو و كوچك اجرا می‌شوند. نمایش « از خاك تا افلاك» نوشته مهدی متوسلی به كارگردانی محمود فرهنگ، این روزها در تالار اصلی مجموعه تئاترشهر،...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اجرای چهار نمایش جدید، درمجموعه تئاترشهر


«همسایه‌ها»، «موسیو ابراهیم و گلهای قرآن »، و « تولیدی عروس خانم»به زودی در تالارهای چهارسو و كوچك اجرا می‌شوند.

نمایش « از خاك تا افلاك» نوشته مهدی متوسلی به كارگردانی محمود فرهنگ، این روزها در تالار اصلی مجموعه تئاترشهر، اجرا می‌شود. این نمایش ساعت 20 و به مدت ‌90 دقیقه اجرا میشود.

تالار چهارسو نیز همچنان میزبان نمایش «امشب باید بمیرم» نوشته و كار نصرالله قادری است. این نمایش نیز ساعت ‌19 و به مدت ‌90 دقیقه در این تالار به روی صحنه می‌رود.

در تالار قشقایی نیز دو نمایش « ركاب» و « قدم زدن روی ابر با چشمان بسته» اجرا می‌شود، این نمایشهای كه به ترتیب توسط عزت‌ا... مهرآوران و آروند دشت‌آرای كارگردانی می‌كنند، در ساعتهای ‌30/20 و 18 و با مدت50 و‌60 دقیقه در این تالار اجرا می‌شوند.

تالار«سایه» نیزهمچنان كار خود را با اجرای نمایش «‌آخرین جشن» نوشته و كارحمید ابراهیمی ادامه می‌دهد. این نمایش ساعت ‌15/20و به مدت ‌70 دقیقه در این تالار اجرا می‌شود، همزمان با این نمایش «محرم زنده است»، به كارگردانی یعقوب صدیق‌جمالی نیز ساعت ‌18 دراین تالار به روی صحنه می‌رود.

تالار نو نیز از این هفته كار خود را با اجرای نمایش « سلول صفر» نوشته حسین مهكام و به كارگردانی ندا هنگامی آغاز می‌كند، این نمایش ساعت ‌15/19 دراین تالار اجرا می‌شود.

«تولیدی عروس خانم» به كارگردانی سوسن رحیمی نیز نمایشی است كه از روز دوشنبه در تالار شماره ‌2 مجموعه تئاترشهر به صحنه می‌رود، این نمایش ساعت ‌30/19 اجرا می‌شود.

« همسایه‌ها» به كارگردانی داوود دانشور و « موسیو ابراهیم و گلهای قرآن» به كارگردانی علیرضا كوشك جلالی دو نمایشی هستند كه اواخر خرداد و اوایل تیر ماه به صورت دو اجرایی و در ساعتهای ‌18 و ‌30/19 در تالار چهارسو اجرا خواهند شد.

لینک:

از خاك تا افلاك