تبیان، دستیار زندگی
مجمع عمومی كمیته ملی المپیك عصر سه شنبه با حضور معاون رییس جمهوری و رییس سازمان تربیت بدنی در محل آكادمی ملی المپیك آغاز به كار كرد. به گزارش روابط عمومی سازمان تربیت بدنی ، دكتر رضا قراخانلو در ابتدای این نشست برای تیم مل...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رئیس کمیته المپیک : همه تحت تاثیر جام جهانی!


مجمع عمومی كمیته ملی المپیك عصر سه شنبه با حضور معاون رییس جمهوری و رییس سازمان تربیت بدنی در محل آكادمی ملی المپیك آغاز به كار كرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تربیت بدنی ، دكتر رضا قراخانلو در ابتدای این نشست برای تیم ملی فوتبال در بازیهای جام جهانی 2006 آلمان آرزوی موفقیت كرد و گفت: گرچه مسایل ورزش در فوتبال خلاصه نمی شود، اما این روزها شرایط این رشته ویژه است و امیدواریم تیم ملی با ارایه بازیهایی خوب و شایسته در جام جهانی، به انتظارهای موجود پاسخ مثبت بگوید.

وی در ادامه گزارش كوتاهی از عملكرد كمیته ملی المپیك ارایه داد و تاكید كرد: امروز با حمایت مهندس علی آبادی، تعامل خوب و مثبتی بین كمیته ملی المپیك و سازمان تربیت بدنی برقرار است و ایشان به شخصه از برنامه های این كمیته حمایت لازم را به عمل می آورند.

قراخانلو افزود: بنا داریم این تعامل خوب و سازنده را گسترش دهیم تا باهماهنگی سازمان، برنامه های مورد نظر خود را به اجرا بگذاریم. در ادامه این مجمع علی كفاشیان دبیر كل كمیته ملی المپیك گزارش كاملی از كار كمیته ارایه داد و پس از آن نصراله سجادی خزانه دار كمیته گزارش مالی كمیته را به سمع و نظر اعضای مجمع رساند .

گفتنی است زهرا احمدی پور و محمود مشحون از اعضای هیات رییسه كمیته ملی المپیك در جلسه امروز حاضر نبودند.