تبیان، دستیار زندگی
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره طرح استیضاح خود گفت: چیزی به من ابلاغ نشده است. محمدحسین صفارهرندی با اشاره به این كه پرونده روزنامه ایران به دستگاه قضایی رفته و قرار است به‌زودی حاصل تلاش‌ دوستان ارایه شود، به طرح استیضا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

صفارهرندی: استیضاح وزیر ارشاد مطرح نیست


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره طرح استیضاح خود گفت: چیزی به من ابلاغ نشده است.

محمدحسین صفارهرندی با اشاره به این كه پرونده روزنامه ایران به دستگاه قضایی رفته و قرار است به‌زودی حاصل تلاش‌ دوستان ارایه شود، به طرح استیضاح خود در میان نمایندگان مجلس شورای اسلامی اشاره كرد و گفت: «درخصوص استیضاح، چیزی به من ابلاغ نشده است و فكر نمی‌كنم كه نمایندگان محترم، انگیزه برای كاری داشته باشند كه خیلی حجت قانونی ندارد. البته اگر نظام تشخیص بدهد، برای من هیچ مشكلی نیست».

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه با بیان این مطلب كه امیدوارم هیچ روزنامه‌ای به خاطر خطایی كه انجام داده، از دور انتخاب مردم خارج نشود، به خبرنگاری كه از وی پرسید «آیا به استعفا فكر كرده‌اید؟» گفت: «ما با چنگ و دندان به این منصب‌ نچسبیده‌ایم و به لطف خدا از سر احساس وظیفه اینجا حاضر هستیم وگرنه بیشتر دوست داریم كه روزنامه‌نگار باشیم و دیدگاه‌های خود را با آزادی بیشتری منعكس كنیم. اگر هم این پست را قبول كردیم، به این اعتبار بود كه بعضی‌ها تشخیص دادند، اگر شخصی از خانواده خودِ اهل فرهنگ و هنر به این وزارخانه آب و جارویی بكشد، شاید سبب رونقی شود».

صفارهرندی در ادامه با اشاره به تعطیلی روزنامه ایران، به فرصتی كه دولت برای ترویج دیدگاه‌های خود و ابلاغ پیام‌هایش از دست داده پرداخت و بیان داشت: «ما از اتفاقی كه در اثر یك حركت نسنجیده و توام با غفلت و بی‌تدبیری افتاد، ناراحت هستیم. اتفاقی كه حتی ممكن است اندیشه و انگیزه شیطنت‌آمیز در آن دخیل باشد. اما مردم آذربایجان نشان دادند پیمانی را كه با امام خمینی(ره) و انقلاب دارند، یك كار جاهلانه نمی‌تواند مخدوش كند».

لینک:

جشنواره وب‌سایت‌های انقلاب اسلامی به كار خود پایان داد

صفارهرندی:قانونمند كردن محیط مجازی یك آرمان است.

رویدادهای هنرهای تجسمی در سال 84

نشست خبری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با محوریت بیان دستاوردهای فرهنگی و هنری انقلاب اسلامی برگزار شد