تبیان، دستیار زندگی
فرهنگسرای فناوری اطلاعات با همکاری کانون روباتیک فرهنگسرای فناوری اطلاعات برگزار می کند :متشکل از سه بخش : نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، کارگاه های آموزشی -عملی نشست های علمی....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جشنواره فناوری، نوآوری، صنعت

جشنواره فناوری ،نوآوری ، صنعت

فرهنگسرای فناوری اطلاعات با همکاری کانون روباتیک فرهنگسرای فناوری اطلاعات برگزار می کند :

نظر به تأکیأ مقام معظم رهبری به استفاده صحیح و مناسب از ظرفیت های علمی نخبگان در راستای اعتلاء و توسعه کشور و لزوم حرکت انقلابی برای از میان برداشتن و جنبش نرم افزاری و همچنین توجه به آموزش صحیح و پرورش تکنولوژی های نوین و بهره مندی فناوری نو و به منظور بالابردن سطح فرهنگی و علمی در سطح جامعه و با توجه به سیاست ها و مأموریت های سازمان فرهنگی هنری شهردای تهران، فرهنگسرای فناوری اطلاعات با دارا بودن ظرفیت ها، امکانات، تجهیزات و توانمندی های مطلوب در تلاش است تا در سال جهاد اقتصادی و در جهت هر چه نزدیک تر کردن جامعه به چشم انداز بیست ساله با استفاده از تمام ظرفیت های مجموعه گامی هر چند کوچک در این راه بردارد.

جشنواره فناوری، نوآوری، صنعت:

فرهنگسرای فناوری اطلاعات با در اختیار داشتن مجموعه ای توانمند، جوان، مجرب و علاقه مند در زمینه ی اجرای برنمه های سودمند و کاربردی مختلفی چون سمینار، همایش، مسابقات روباتیک، کارگاه های آموزشی، نشست های تخصصی و ... به حول و قوه الهی قصد برگزاری جشنواره ی فناوری، نوآوری، صنعت در سه قالب نمایشگاه - نشست های علمی – گارگاه های آموزشی در نیمه دوم شهریور ماه 1390 در سه روز متوالی و با حضور و همکاری جمعی از ارگان ها، نهادها و صنایع خصوصی و دولتی و با اهداف زیر دارد.:

جشنواره فناوری ،نوآوری ، صنعت

اهداف جشنواره:

- معرفی نخبگان و مخترعان به صنعت

- برقراری تعامل بین مخترعان و ایجاد ارتباط آنها با صنعت در جهت توسعه کارآفرینی و اشتغال

- کاربردی نمودن روباتیک در راستای استفاده در صنعت و علوم مختلف

- به نمایش گذاشتن تکنولوژی های جدید

- ارتقاء سطح کیفی آموزش روباتیک ( با هدف کاربردی نمودن این علم)

با محوریت:

- نوآوری در صنعت

- فناوری در صنعت

- روباتیک در صنعت

یکی از اهداف اصلی این جشنواره مسئله کارآفرینی است، که به واسطه آن جوانان متخصص بتوانند با شناساندن خود به عنوان نیروی بالقوه جامعه، در جهت پیشرفت هر چه بیشتر کشور و ارائه نگاه جدیدی از دانش گام بردارند. به این ترتیب با فراهم آوردن زمینه های مناسب برای شرکت های صنعتی و غیر صنعتی پیشرفت های روز افزون حاصل خواهد شد. از این رو جشنواره فناوری، نوآوری، صنعت در بخش های ذیل برگزار می گردد.

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی:

این نمایشگاه به منظور تحقق اهداف مندرج و ارائه دستاوردهای پژوهشی، روباتیکی در میان صنعتگران و دانشگاه ها و همه علوم مرتبط و همچنین به نمایش گذاشتن ایده، فکر و ذهن خلاق مخترعان جوان و فراهم آمدن بستری برای شناساندن این فراد به جامعه صنعتی برگزار می گردد.

30 شهریور لغایت 1 مهرماه 1390

شماره تماس دبیرخانه : 66902141 - 021

www.festivalit.ir

IDinfo@festivalit.ir

برای تهیه ی بروشور و پوستر کلیک کنید.

بخش پژوهش های دانش آموزی تبیان، منبع: سایت فکر نو

تنظیم: نسرین صادقی