تبیان، دستیار زندگی
در آستانه ی هفدهمین سالگرد ارتحال ملكوتی حضرت امام خمینی (ره) ، مسوولان و اصحاب فرهنگ و هنر در روز مهم خرداد ماه 85 برای تجدید عهد و ادای احترام در مرقت مطهر بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضور می‌یابند. مسوولان و مدیران و...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تجدید بیعت اهالی فرهنگ و هنر با بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران


در آستانه ی هفدهمین سالگرد ارتحال ملكوتی حضرت امام خمینی (ره) ، مسوولان و اصحاب فرهنگ و هنر در روز مهم خرداد ماه 85 برای تجدید عهد و ادای احترام در مرقت مطهر بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضور می‌یابند.

مسوولان و مدیران وزارتخانه، فرهیختگان، اندیشمندان و اصحاب فرهنگ و هنر و ادب طی آیین ویژه‌ای با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در روز سه‌شنبه نهم خرداد ماه 85 در مراسم پاسداشت هفدهمین سالگرد ارتحال ملكوتی حضرت امام خمینی (ره) در حرم مطهر حاضر می‌شوند و نسبت به ساحت مقدس آن یار سفر كرده،‌ ادای احترام و تجدید عهد و پیمان می‌كنند.

طبق اعلام روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونین، روسای سازمان‌ها و مدیران حوزه‌های مختلف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه اصحاب فرهنگ وهنر در ساعت 9 صبح روز سه‌شنبه نهم خرداد ماه 85 از محل تالار وحدت به سوی حرم مطهر امام خمینی (ره) عزیمت خواهند كرد.