تبیان، دستیار زندگی
امشب کرواسی – ایران 19:30 تیم ملی فوتبال ایران كه به منظور آماده سازی خود برای حضور در جام جهانی 2006 ، در كرواسی اردو زده است ، امشب در دیداری تداركاتی با تیم ملی این كشور روبرو میشود. در این بازی كه از ساعت 19 و 30 دقیقه به...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
امشب کرواسی – ایران 19:30

امشب کرواسی – ایران 19:30


تیم ملی فوتبال ایران كه به منظور آماده سازی خود برای حضور در جام جهانی 2006 ، در كرواسی اردو زده است ، امشب در دیداری تداركاتی با تیم ملی این كشور روبرو میشود.

در این بازی كه از ساعت 19 و 30 دقیقه به وقت تهران برگزار خواهد شد، تیم كشورمان در شهرِ اوسیِك با كرواسی دیدار خواهد كرد.

پیش از این قرار بود تیم ملی با تركیبِ اصلیِ خود كه در جام جهانی به میدان خواهد رفت ، برابر كرواسی صف آرایی كند - اما گویا مصدومیت زندی ، كریمی ، هاشمیان و مهدوی کیا همچنان دست برانكو ایوانكویچ را برای هماهنگی بیشتر میانِ نفراتِ اصلی اش بسته است.

این درحالیست كه كریمی و مهدوی كیا اگر در بازی امشب فرصت حضور برابر كرواسی را پیدا کنند ، به رکورد نود بازی برای تیم ملی می رسند و پس از علی دایی نفرات دوم و سوم خواهند بود.

تیم ملی كرواسی هم كه خود را برای حضور در جام جهانی و رقابت با تیمهای برزیل ، استرالیا و ژاپن درگروه شش آماده می كند در این بازی با نفرات اصلی به میدان خواهد رفت.

این نهمین دیدار تیم ملی فوتبال ایران بعد از صعود به جام جهانی محسوب می شود. در هشت دیدار گذشته، ایران صاحب 4 برد و 4 باخت برابر حریفان شده است.

14 گل زده و 10 گل خورده ثمره كار تیم ملی در این بازیها بوده است ؛

ایران صفر - كوئینز پارك رنجرز انگلیس 3

ایران یك ـ ژاپن 2

ایران 4 ـ لیبی صفر

ایران صفر ـ كره جنوبی 2

ایران صفر ـ مقدونیمه یك

ایران 2 ـ توگو صفر

ایران 4 ـ تایوان صفر

ایران 3 ـ كاستاریكا 2

ایران ؟ ـ كرواسی ؟