تبیان، دستیار زندگی
علی‌آبادی به كمیسیون اصل 90 مجلس گزارش می‌دهد طبق دستور جلسات این هفته كمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی، علی‌آبادی رییس سازمان تربیت بدنی قرار است روز سه‌شنبه با حضور در كمیسیون اصل 90 به نمایندگان این كمیسیون گزارش ارایه دهد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
علی‌آبادی به كمیسیون اصل 90 مجلس گزارش می‌دهد

علی‌آبادی به كمیسیون اصل 90 مجلس گزارش می‌دهد


طبق دستور جلسات این هفته كمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی، علی‌آبادی رییس سازمان تربیت بدنی قرار است روز سه‌شنبه با حضور در كمیسیون اصل 90 به نمایندگان این كمیسیون گزارش ارایه دهد.

عشرت شایق عضو كمیسیون اصل 90 مجلس در پاسخ به سوال خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در مورد نوع گزارش علی‌آبادی گفت: از نوع گزارش اطلاعی ندارم ولی در مجموع آقای علی‌آبادی به عنوان رییس سازمان تربیت بدنی علاقه‌مند است كه درخصوص وضعیت ورزش كشور و كاستی‌های آن و عملكرد و حتی بودجه سازمان تربیت بدنی به نمایندگان مجلس گزارش دهد؛ لذاحركتی را در این زمینه شروع كرده‌ تا نمایندگان را در جریان امور سازمان تربیت بدنی و ورزش كشور قرار دهد كه با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است این هفته مهمان كمیسیون اصل نود باشد.

نماینده‌ی تبریز خاطرنشان كرد: طبیعتا هر اندازه مشكلات و مسایل ورزش كشور بررسی شود، این امر كمك بیشتری است كه در بحث بودجه سازمان تربیت بدنی، توجه بیشتری صورت گیرد تا شاهد رشد و شكوفایی و سلامت بعد ورزش باشیم.