تبیان، دستیار زندگی
رئیس سازمان صدا و سیما سریال زیر تیغ را تبلوری از آیات قرآن و احادیث ائمه معصومین (ع) دانستو گفت :این سوژه برگرفته از آموزه‌های دینی و قرآنی است كه نتایج زیانبار غفلت از پرودگار و یاد خدا را بیان می‌كند. به نقل از روابط عمو...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گزارش بازدید ضرغامی از سریال زیر تیغ

رئیس سازمان صدا و سیما سریال زیر تیغ را تبلوری از آیات قرآن و احادیث ائمه معصومین (ع) دانستو گفت :این سوژه برگرفته از آموزه‌های دینی و قرآنی است كه نتایج زیانبار غفلت از پرودگار و یاد خدا را بیان می‌كند.

به نقل از روابط عمومی صدا و سیما، سیدعزت‌ا... ضرغامی امروز در بازدید از پشت صحنه سریال زیر تیغ كه در محل زندان قصر سابق در حال تصویربرداری است با اعلام این مطلب افزود: صدا و سیما در بخش تولید برنامه‌های نمایشی با تركیب منطقی موضوعات مختلف اهداف متعددی را تعقیب می‌كند.

ضرغامی با اشاره به موضوع داستان مجموعه تلویزیونی زیرتیغ تصریح كرد: پیش‌بینی می‌شود این پروژه با تركیب حرفه‌ای عوامل و قصه آن از مخاطبین بالایی برخودار شود.

ضرغامی گفت:‌این سریال تاثیر بازدارندگی برای جامعه دارد و با توجه به اینكه منطبق بر آموزه‌های دینی است جنبه آموزشی آن بخصوص برای نسل جوان قوی است.

وی تصریح كرد: رویكرد رسانه ملی ایجاد فرصت‌های تازه و خلق فضاهای بیشتر برای طرح موضوعات اولویت‌دار اجتماعی می‌باشد.

سریال زیرتیغ به كارگردانی محمدرضا هنرمند و نقش‌آفرینی جمعی از هنرمندان از جمله پرویز پرستویی، عنایت‌ا... بخشی و سیاووش طهمورث در 24 قسمت 45 دقیقه‌ای برای پخش از شبكه اول سیما در حال ساخت است.

تاكنون تصویربرداری از 20 قسمت از این سریال كه موضوعی اجتماعی دارد به پایان رسیده است.


لینک:

سینما