تبیان، دستیار زندگی
تماشاگران از نمایش غروب مضحك صمصام میرزا استقبال كردند. نمایش غروب مضحك صمصام میرزا به كارگردانی داوود فتحعلی بیگی كه در تالار سنگلج روی صحنه است طی روزهای گذشته با استقبال چشمگیر تماشاگران روبرو شد. به گزارش سایت ایران تئا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

روزهای خوش برای تالار قدیمی سنگلج


تماشاگران از نمایش غروب مضحك صمصام میرزا استقبال كردند.

نمایش غروب مضحك صمصام میرزا به كارگردانی داوود فتحعلی بیگی كه در تالار سنگلج روی صحنه است طی روزهای گذشته با استقبال چشمگیر تماشاگران روبرو شد.

به گزارش سایت ایران تئاتر، تالار سنگلج كه در سال جدید برنامه‌های خود را با اجرای نمایش”غروب مضحك صمصام میرزا” آغاز كرده با استقبال تماشاگران پس از مدت اندكی سكوت دوباره جان تازه‌ای گرفت.

داود فتحعلی‌بیگی كارگردان نمایش”غروب مضحك صمصام میرزا” در خصوص استقبال تماشاگران از این نمایش در گفت‌وگو با سایت ایران تئاتر، گفت:«تاكنون این نمایش 12 اجرای خود را پشت سر گذاشته كه دو اجرای اول جزء تمرینات محسوب می‌شد اما خوشبختانه طی هفته گذشته استقبال خوبی از این نمایش صورت گرفت.»

وی در مورد دلیل استقبال تماشاگران از نمایش”غروب مضحك صمصام میرزا” افزود:«این نمایش نهمین نمایشی است كه توسط این گروه در تالار سنگلج اجرا می‌شود و حتی اهالی و كسبه محله سنگلج نیز با هنرمندان و آثار نمایشی این گروه آشنایی دارند.»

فتحعلی‌بیگی سپس اشاره كرد:«نمایش”غروب مضحك صمصام میرزا” در ردیف آثار نمایشی كمدی و شاد است، به همین دلیل تماشاگران از آن استقبال می‌كنند. این در حالی است كه اكثر مردم نسبت به این نوع نمایش‌ها احساس نیاز می‌كنند.»

گفتنی است نمایش”غروب مضحك صمصام میرزا” قصه تلاش مرد ثروت‌مندی به نام صمصام میرزا برای رسیدن به رستگاری است.

لازم به ذكر است كه بازیگرانی چون، مرتضی رستمی، علی یدالهی، ساسان مهرپویان، غلامحسین بابوته و داوود داداشی در این نمایش ایفای نقش می‌كنند.

این نمایش ساعت 30/ 18 هر روز به جز شنبه‌ها در تالار سنگلج روی صحنه است.

لینک:

گزارش تصویری نمایش غروب مضحك صمصام میرزا