تبیان، دستیار زندگی
موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان همزمان با برپایی نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن‌کریم در شبكه اجتماعی خود از علاقه‌مندان عضوگیری می‌كند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن‌کریم انجام می‌شود

عضوگیری شبكه اجتماعی در غرفه تبیان

غرفه تبیان در نوزدهمین نمایشگاه قرآن کریم

موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان همزمان با برپایی نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن‌کریم در شبكه اجتماعی خود از علاقه‌مندان عضوگیری می‌كند.

به گزارش روابط‌عمومی، کاربران این شبکه اجتماعی می‌توانند در محیطی امن و پاک و در حیطه قوانین جمهوری اسلامی ایران در این شبکه حضور یافته و اقدام به فعالیت‌های اجتماعی کنند. براساس این گزارش این شبکه برای کاربران خود امکان دوستیابی، نمایش فیلم و نوشتن مطالب مورد علاقه را فراهم کرده است. همچنین کاربران این شبکه می‌توانند با عضویت در آن با

غرفه تبیان در نوزدهمین نمایشگاه قرآن کریم

دوستان خود در ارتباط باشند. کاربران این شبکه بطور دائم درحال نظارت و کنترل این شبکه بوده و امکان فعالیت‌های غیرقانونی برای کاربران وجود ندارد.

به همین منظور در بخشی از غرفه تبیان در نوزدهمین نمایشگاه قرآن کریم، عضو گیری و پاسخگویی به سوالات کاربران شبکه اجتماعی تبیان توسط افراد مجرب صورت می گیرد.

حجت الاسلام سجادی
مهمانان غرفه:

شب گذشته حجت الاسلام و المسلمین سجادی؛ عضو هیئت مدیره تبیان که این روزها حضور فعالی در نمایشگاه قرآن داشته، به غرفه تبیان آمده و پیگیر مسائل غرفه تبیان و مشکلات موجود بوده است.

اسامی برندگان مسابقه پیامکی

شب گذشته نیز مسابقه پیامکی تبیان با توزیع بروشورهای سوالات در بین بازدیدکنندگان و غرفه داران حاضر در نمایشگاه برگزار شده که در پایان آقایان: اصغری، مهرجو، فرهنگ، خسروی، صفایی، محمودی، یوسفی، حسین سید و بصیری و همچنین خانم داوودی به عنوان برندگان مسابقه پیامکی شب گذشته معرفی شدند.

بازی سرزمین من

محصولات تبیان:

بازی رایانه ای سرزمین من، عنوان مجموعه ای است که قصد دارد داشته های فرهنگی، تاریخی و ملی ایران عزیز را به کودکان و نوجوانان معرفی کند.

در این بازی مهرداد و مینو، فرزندان یک خانواده ایرانی هستند که به داشته های فرهنگی و ملی کشورشان اهمیت زیادی می دهند و برای آنها ارزش فراوانی قانل هستند.

گفتنی است، بازی سرزمین من، از نوع بازی های معمایی با سبک سوم شخص می باشد که توسط موسسه تبیان تولید و عرضه شده است.

تنظیم: هومن بهلولی