تبیان، دستیار زندگی
در مورخ 8/5/90 مسئولین هیات مذهبی گرد هم آمدند تا ماه رمضان امسال را از همیشه بهتر برگزار کنند. در این گردهمایی که توسط شورای هیئات مذهبی برگزار شده بود، حجت الاسلام صباغیان عنوان نمود که ماه رمضان ماه سوختن گناهان است و خداوند رحمان و رحیم قلم عفو بر
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گردهمایی مسئولین هیئات مذهبی ویژه ماه مبارک رمضان

گردهمایی مسئولین هیئات مذهبی ویژه ماه مبارک رمضان

در مورخ 8/5/90 مسئولین هیات مذهبی گرد هم آمدند تا ماه رمضان امسال را از همیشه بهتر برگزار کنند. در این گردهمایی که توسط شورای هیئات مذهبی برگزار شده بود، حجت الاسلام صباغیان عنوان نمود که ماه رمضان ماه سوختن گناهان است و خداوند رحمان ورحیم قلم عفو بر معاصی انسان می کشد.

وی گفت باید دراین ماه خود را از طریق تقویت معنویات و روحیات بسازیم. وی همچنین از بسته پیش بینی شده فرهنگی در خصوص حجاب و عفاف و فلش کارت های موجود در آن که حاوی مطالب بسیار ارزنده و آموزنده ای است خبر داد و نیز گفت بسته ای غذایی نیز برای هیئات پیش بینی شده است.

گردهمایی مسئولین هیئات مذهبی ویژه ماه مبارک رمضان

در ادامه صباغیان از برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان ویژه هیئات خبر داد و عنوان نمود که به تیم های برتر جوایز ارزشمندی از جمله سه میلیون تومان به تیم اول و دو میلیون تومان به تیم دوم و یک میلیون تومان به تیم سوم و نیزجوایزی به تیم های شرکت کننده اهدا خواهد شد و مبلغ ثبت نام وشرکت در مسابقه 90 هزار تومان است.

درادامه حجت الاسلام جودکی معاونت فرهنگی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: ما باید شور حسینی را به شعور حسینی تبدیل کنیم و فرزند انمان را به سوی اهل البت سوق دهیم.

وی گفت مومن باید به اهل البیت (ع) و دوستان آنها عشق بورزد. او در ادامه به دسیسه های دشمن از جمله  جنگ نرم که از شرق و غرب به سوی ما حمله می کنند اشاره نمود و بیان کرد که با عشق به به امام حسین(ع) می توان در این جنگ و فتنه نیز پیروز شد.

گزارش: محمد ولی طاهری بنکدار

تنظیم: هومن بهلولی