تبیان، دستیار زندگی
دوره آموزش مجازی روخوانی و روانخوانی قرآن
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دوره آموزش مجازی روخوانی و روانخوانی قرآن

دوره آموزش مجازی روخوانی و روانخوانی قرآن

روش صحیح قرآن خواندن را بیاموزید...

بهترین اعمال در شب‌ها و روزهاى ماه مبارک رمضان، تلاوت قرآن است. اگر چه تلاوت قرآن در تمام اوقات ثواب دارد، ولى چون قرآن در ماه رمضان نازل شده است، قرائت قرآن از اجر و ثواب ویژه‏اى برخوردار است چنانچه وارد شده:

قال ابو جعفر (علیه السلام): لکل شى‏ء ربیع و ربیع القرآن شهر رمضان : براى هر چیزى بهارى است و بهار قرآن رمضان است. بنابراین امتیازات قرآن به اعتبار نزولش در ماه رمضان از ماه‌هاى دیگر بیشتر است.

به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و جایگاه ویژه قرآن در این ماه، مرکز آموزش الکترونیکی موسسه تبیان با بهره گیری از اساتید مجرب اقدام به برگزاری دوره روخوانی و روانخوانی قرآن به صورت رایگان نموده است.

علاقه مندان به شرکت در این دوره برای ثبت نام فقط تا 19 مرداد ماه فرصت دارند. تاریخ شروع دوره 20 مرداد خواهد بود.

فرصت را از دست ندهید...

روند اجرای دوره:

پس از آغاز دوره، نام کاربری و رمز عبور سامانه آموزش الکترونیکی برای ثبت‌نام شدگان ارسال گشته و محتوای آموزشی دروس از طریق این سامانه در اختیار فراگیران قرار خواهد گرفت. همچنین در طول برگزاری دوره، جهت حفظ تعامل بین فراگیران و مربی دوره تعدادی کلاس مجازی بصورت آنلاین برگزار می شود. در نهایت، در پایان دوره جهت ارزیابی نهایی فراگیران، آزمون نهایی برگزار شده و به فارغ التحصیلان گواهی پایان دوره از طرف موسسه تبیان اعطاء خواهد گردید. همچنین به نفرات برتر این دوره ها بن تخفیف برای ثبت نام در دوره مجازی بعدی اهدا خواهد شد.

شایان ذکر است در صورت تمایل فراگیر و با شرکت در آزمون شفاهی سازمان دارالقرآن دفاتر تبلیغات اسلامی استان مورد نظر، گواهی نامه دارالقرآن نیز قابل ارائه است.

در صورت تمایل فراگیر و با شرکت در آزمون شفاهی سازمان دارالقرآن دفاتر تبلیغات اسلامی استان مورد نظر، گواهی نامه دارالقرآن نیز قابل ارائه است.

جهت ثبت نام به صفحه دوره های آموزش مجازی قرآن  مراجعه فرمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش سوالات متداول مراجعه فرمایید.

 

مرکز آموزش الکترونیکی موسسه تبیان

تهیه و تنظیم: فاطمه سید خاموشی