تبیان، دستیار زندگی
روز آخر نمایشگاه با آرامش نسبی و بدون اتفاق خاصی به پایان رسید. جمعیت بازدیدکنندگان برخلاف تصور، خیلی کمتر از روزهای گذشته بوده. به همین نسبت در سالن میلاد و در غرفه‌ی تبیان هم از هجوم جمعیت و انبوهی و ازدحام زیاد مردم خبری...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گزارش روز یازدهم نمایشگاه کتاب 85


روز آخر نمایشگاه با آرامش نسبی و بدون اتفاق خاصی به پایان رسید. جمعیت بازدیدکنندگان برخلاف تصور، خیلی کمتر از روزهای گذشته بوده.

به همین نسبت در سالن میلاد و در غرفه‌ی تبیان هم از هجوم جمعیت و انبوهی و ازدحام زیاد مردم خبری نبود. قسمت عضوگیری هم همچنان به کار خود ادامه ی می داد و در این روز هم تقریباً آمار عضوگیری بالا بود.

در این روز آقای دکتر ریاضی، معاون فناوری اطلاعات وزارت ارتباطات، از سالن میلاد بازدید کردند.

با توجه به این که نمایشگاه روز پایانی خود را سپری می کرد، برخی غرفه‌ها بیشتر مشغول جمع آوری غرفه بودن و محصولات را با قیمت پایین تری به نسبت روزهای گذشته به فروش می رسانند.

به علت وزش باد شدید و بارش باران، ساعت کاری نمایشگاه زودتر پایان یافت و این در حالی بود که جمعیت حاضر در نمایشگاه خود را به داخل سالن ها می رسانند.

مراسم اختتامیه ی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، و با حضور صفار هرندی وزیر ارشاد و حداد عادل رئیس مجلس در سالن شماره یک کنفرانس محل نمایشگاه برگزار شد و طی آن به ناشران برتر جوایزی اهدا گردید.

در پایان از کلیه مسئولین همکاران، مهمانان، کاربران و کسانی که در این چند روز ما را در برگزاری این نمایشگاه یاری کردند تشکر می نماییم.

روابط عمومی موسسه تبیان