تبیان، دستیار زندگی
پیروزی در دومین بازی تدارکاتی تیم ملی ایران در دومین بازی تدارکاتی خود در سوئیس به پیروی رسید. در این بازی که دیروز در محل برپایی اردوی تیم ملی برگزار شد، تیم ایران 5 به 1 حریف خود تیم دسته سومی اشپیتز را شکست داد. در این ب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آخرین خبرها از تیم ملی ایران در سوئیس

پیروزی در دومین بازی تدارکاتی


تیم ملی ایران در دومین بازی تدارکاتی خود در سوئیس به پیروی رسید.

در این بازی که دیروز در محل برپایی اردوی تیم ملی برگزار شد، تیم ایران 5 به 1 حریف خود تیم دسته سومی اشپیتز را شکست داد.

در این بازی جواد کاظمیان و مهرزاد معدنچی (هرکدام 2 گل ) و ستار زارع ( 1 گل) به ثمر رساندند.

اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان در سوئیس تا روز پنج شنبه 28 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت و ملی پوشان کشورمان در این تاریخ به کشورمراجعت خواهند کرد. قرار است بازیکنان لژیونر تیم ملی از اردوی تهران که از 30 اردیبهشت ماه برپا خواهد شد، به تیم ملی ملحق شوند

تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از حضور درجام جهانی در روزهای 7 و 10 خرداد به ترتیب دو دیدار تدارکاتی را در زاگرب و تهران مقابل تیم های ملی کرواسی و بوسنی و هرزگوین برگزارخواهد کرد.

مجتبی جباری جام جهانی را از دست داد

مجتبی جباری هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان بر اثر مصدومیت در اردوی سوئیس، بازی های جام جهانی را از دست داد.

جباری که از جمله بازیکنان مورد نظر برانکو برای قرار گرفتن درجمع نفرات اصلی برای حضور در جام جهانی بود، در اواسط نخستین دیدار تدارکاتی تیم ملی مقابل تیم سوئیسی از ناحیه مینسک خارجی زانوی پای راست دچارمصدومیت شد و بنابراعلام پزشکان تیم ملی برای بهبودی کامل حداقل به دو ماه استراحت نیاز دارد.

پیش ازاین هم علیرضا واحدی نیکبخت هافبک چپ تیم ملی بر اثرمصدومیت از همراهی تیم ملی در بازی های جام جهانی بازمانده بود.

این مصدومیت ها در آستانه بازی های جام جهانی برانکو سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان را نگران کرده و او امیدوار است نفرات جوان و ذخیره حاضر در اردو بتوانند در فاصله یک ماه باقی مانده تا جام جهانی خود را برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم ملی آماده کنند.