تبیان، دستیار زندگی
نخستین نمایشگاه پروژه های دانش آموزی تبیان با هدف معرفی و ترویج فرهنگ انجام این پروژه های دانش آموزی در مدارس ، روزهای 20 و 21 اردیبهشت ماه در محل باشگاه شماره یک شرکت ملی نفت ایران برگزار می شود. در این نمایشگاه که به کوش...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برگزاری نخستین نمایشگاه پروژه های دانش آموزی تبیان


نخستین نمایشگاه پروژه های دانش آموزی تبیان با هدف معرفی و ترویج فرهنگ انجام این پروژه های دانش آموزی در مدارس ، روزهای 20 و 21 اردیبهشت ماه در محل باشگاه شماره یک شرکت ملی نفت ایران برگزار می شود.

در این نمایشگاه که به کوشش موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی، و با حمایت سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور برگزار می گردد ، 40 گروه دانش آموزی از 10 مدرسه شهر تهران با ارایه ابتکارات و اختراعات خود ، به رقابت با یکدیگر برمی خیزند که در پایان به گروه ها ، مدارس و مشاوران برتر جوایزی اهدا می گردد.

ویژگی مهم و ممتاز این طرح ، علاوه بر سادگی و کم هزینه بودن ساخت دست سازه ها، آن است که برای اولین بار در کشور دانش آموزان با کمک مشاوره های رایگان و هدایت اینترنتی مشاوران سایت تبیان اقدام به طراحی و ساخت وسایل علمی خود نموده اند.

با اجرای این طرح گامی بلند در راه رفع کمبود نیروهای متخصص آموزشی و ایجاد فرصت های آموزشی برابر از طریق آموزش در فضای مجازی برداشته می شود.

گفتنی است فاز بعدی این طرح در سطح 10 استان و با شرکت 50 مدرسه اجرا خواهد شد.

علاقه مندان می توانند برای دریافت اطلاعات تکمیلی به سایت این نمایشگاه به آدرس: PROJECT.TEBYAN.NET مراجعه نمایند.