تبیان، دستیار زندگی
بایرن مونیخ برای بیستمین بار قهرمان بوندسلیگا شد در هفته‌ی سی و سوم رقابت‌های بوندسلیگا یك تساوی كافی بود تا بایرن مونیخ به مقام قهرمانی در رقابت‌های فوتبال دسته اول آلمان برسد. بایرن مونیخ در شبی كه علی كریمی را نه در تركی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بایرن مالک فوتبال آلمان شد

بایرن مونیخ برای بیستمین بار قهرمان بوندسلیگا شد


در هفته‌ی سی و سوم رقابت‌های بوندسلیگا یك تساوی كافی بود تا بایرن مونیخ به مقام قهرمانی در رقابت‌های فوتبال دسته اول آلمان برسد.

بایرن مونیخ در شبی كه علی كریمی را نه در تركیب و نه روی نیمكت ذخیره‌هایش می‌دید، با گل دقیقه‌ی شصت و هشت آندریاس اتل از شكست برابر كایزرس لاترن گریخت و قهرمان دو گانه این فصل لقب گرفت. این بیستمین قهرمانی بایرن در بوندسلیگای آلمان بود.

فریدون زندی بازیكن ایرانی كایزرسلاترن هم در این بازی در میدان حضور نداشت.

در دیگر دیدار این رقابت‌ها، هامبورگ از میزبانش هرتابرلین با چهار گل شكست خورد، تا در فاصله یك هفته مانده به پایان این رقابت‌ها خیال هواداران خود و بایرن مونیخ را آسوده كرده باشد. مهدی مهدوی كیا در شكست چهار بر دوی هامبورگ برابر هرتابرلین حضوری كامل و نود دقیقه‌ای داشت. هامبورگ با این شكست نایب قهرمانی‌اش را نیز در خطر می‌بیند چرا كه وردربرمن با پیروزی شش بر صفر برابر كلن خود را به فاصله یك امتیازی هامبورگ رساند.

هانوفر هم در غیاب هاشمیان آسیب دیده به نتیجه ای بهتر از تساوی دو بر دو برابر گلاد باخ میزبان دست نیافت.

در پایان بازی‌های این هفته بایرن مونیخ با هفتاد و چهار امتیاز قهرمان شد، هامبورگ با شصت و هشت و وردربرمن با شصت و هفت امتیاز در مكان‌های بعدی ایستاده‌اند.

در انتهای این جدول هم كایزرسلاترن، كلن و دویسبورگ به ترتیب با سی و دو، بیست و هفت و بیست و شش امتیاز در مكان‌های شانزدهم تا هجدهم جا گرفته‌اند.

دیدار‌های هفته‌ی سی و سوم بوندسلیگا در یك نگاه

كایزرسلاترن 1                  بایرن مونیخ 1

بایرن لوركوزن 2                   نورنبرگ 2

بوروسیا مونشن گلادباخ 2    هانوفر 2

وردربرمن 6                        كلن صفر

ماینس 1                          شالكه صفر

آرمینیا بیله فلد   صفر              دویسبورگ 2

اشتوتگارت 2                   ولفسبورگ 1

هرتابرلین 4                       هامبورگ 2

بوروسیا دورتموند 1 آینتراخت فرانكفورت 1