تبیان، دستیار زندگی
دوازده بازیگر تئاتر، در اولین روز از برنامه‌های «هفته تئاتر ایران» به عنوان برترین بازیگران زن و مرد در سال 1384معرفی شدند. در اولین روز از جشن «هفته تئاتر ایران» كه با عنوان «جشن بازیگر» در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر برگزا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دوازده بازیگر برتر تئاتر معرفی شدند


دوازده بازیگر تئاتر، در اولین روز از برنامه‌های «هفته تئاتر ایران» به عنوان برترین بازیگران زن و مرد در سال 1384معرفی شدند.

در اولین روز از جشن «هفته تئاتر ایران» كه با عنوان «جشن بازیگر» در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر برگزار شد، دانیال حكیمی، هومن برق‌نورد، پرویز پرستویی، میكائیل شهرستانی، سیامك صفری و احمد مهران‌فر به عنوان برترین بازیگران مرد تئاتر ایران معرفی شدند.

در ادامه این مراسم همچنین از رویا تیموریان، نگار عابدی، افسانه ماهیان، مریم معینی، شبنم مقدمی و مهسا مهجور به عنوان برترین بازیگران زن تئاتر ایران در سال 1384 تقدیر شد.

در این جشن كه به همت انجمن بازیگران خانه تئاتر برگزار شد، از توران مهرزاد و داود رشیدی، دو هنرمند و بازیگر پیشكسوت تئاتر نیز تقدیر شد.

اجرای این برنامه بر عهده رامبد جوان و هومن رهنمون بود. در این جشن نمایش پانتومیم، اجرای حركات موزون، پرده‌خوانی و... انجام شد.

جشن‌های «هفته تئاتر ایران» كه از نهم اردیبهشت آغاز شده تا 16 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

حواشی

برنامه با 30 دقیقه تاخیر آغاز شد و بعد از گذشت 25 دقیقه از شروع برنامه مجریان وارد صحنه شدند.

جایزه توران مهرزاد، به‌وسیله هما روستا و جایزه داود رشیدی به‌ وسیله جعفر والی به آنها اهدا شد.

صدای اكبر رادی كه پیام روز جهانی تئاتر را قرائت كرده بود، در تالار اصلی پخش شد.

در طول برنامه ناهماهنگی‌های زیادی وجود داشت، به طوری كه مجریان، حاضران را به دیدن نماهنگ دعوت می‌كردند، اما به جای آن موسیقی زنده پخش می‌شد.

گروه كارگردانی «جشن بازیگر» را الهه گل‌پری، هومن رهنمون، محمدعلی نوروش، الهام پاوه‌نژاد و جواد اعرابی بر عهده داشتند.

اجرای حركات موزون نیز بر عهده گروه فرزانه كابلی بود.

لینک:

آلبوم تصاویر مراسم جشن بازیگر- تئاتر شهر

سینما

سینمای ایران