تبیان، دستیار زندگی
دومین روز نمایشگاه پنجشنبه 14 اردیبهشت ماه از همان ساعت 10 با استقبال مردم همراه بود. حضور اقشار مختلف با گروه های سنی متفاوت نشان دهنده این بود که فرهنگ کتابخوانی تعلق به قشر یا سن خاصی ندارد. در بخش نشر الکترونیک نیز اوضاع...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گزارش دومین روز نمایشگاه کتاب


دومین روز نمایشگاه پنجشنبه 14 اردیبهشت ماه از همان ساعت 10 با استقبال مردم همراه بود. حضور اقشار مختلف با گروه های سنی متفاوت نشان دهنده این بود که فرهنگ کتابخوانی تعلق به قشر یا سن خاصی ندارد. در بخش نشر الکترونیک نیز اوضاع به همین صورت بود و غرفه تبیان مثل همیشه از پر مراجع ترین و شلوغ ترین غرفه ها بود.

امسال به علت آتش سوزی 2 سالن بزرگ نمایشگاه در سال گذشته و حضور داوطلبان و شرکت های بسیار در سالن ناشران الکترونیک، فضای کمتری به غرفه ها تعلق گرفته است. اگر به غرفه تبیان تشریف آوردید و دیدید وسعت غرفه مثل هر سال نیست ، تقصیر از ما نیست و سعی می کنیم با رویی گشاده و دلی باز تا حد امکان پاسخگو و پذیرای شما کاربران فعال و صمیمی باشیم .

با پی گیری و تلاش های پی گیرانه مسئولین غرفه تبیان و مساعدت مسئولان برگزاری نمایشگاه در این روز اتصال سیستم ها به اینترنت برقرار گردید.

نکته قابل توجه مراجعه بیش از حد به کتابخانه دیجیتال تبیان بود که اکثر بازدید کنندگان خواهان سی دی یا توضیحات جزئی تر در خصوص آن بودند. البته اطلاع رسانی و انتشار خبر بزرگترین کتابخانه دیجیتال کشور با این استقبال بی ارتباط نبود.

در بخش نمایشگاه مطبوعات نیز مهمانان ویژه ای حضور داشتند. حضور آقای کاظمی وزیر محترم بازرگانی، در نمایشگاه مطبوعات باعث رونق کار نمایشگاه و خبرنگاران شده بود. همچنین حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، معاون قوه قضائیه امروز از نمایشگاه بازدید کرد. جمعیت زیاد بازدیدکنندگان در سالن های مختلف نوید نمایشگاهی پر شورتر از هر سال را می دهد.

پس همچنان منتظر حضور شما در غرفه موسسه تبیان هستیم.

روابط عمومی موسسه تبیان

لینک:

خبرگزاری ایرنا

خبرگزاری مهر

خبرگزاری قرآنی ایران

خبرگزاری موج

خبرگزاری شهر

سایت سازمان تبلیغات اسلامی

سایت بازتاب

روزنامه کیهان