تبیان، دستیار زندگی
گزارش سومین روز نمایشگاه کتاب سومین روز نمایشگاه جمعه 15 اردیبهشت ماه برگزار گردید که از ابتدای این روز همانطور که پیش بینی می شد جمیت زیادی از نمایشگاه بازدید کردند. فشردگی جمیت به قدری بود که حتی برای ورورد به سالن یا خرو...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
گزارش سومین روز نمایشگاه کتاب

گزارش سومین روز نمایشگاه کتاب


سومین روز نمایشگاه جمعه 15 اردیبهشت ماه برگزار گردید که از ابتدای این روز همانطور که پیش بینی می شد جمیت زیادی از نمایشگاه بازدید کردند. فشردگی جمیت به قدری بود که حتی برای ورورد به سالن یا خروج از آن باید چند دقیقه وقت صرف می نمودیم .

استقبال بازدیدکنندگان بسیار زیاد بود و غرفه تبیان هم یکی از پر ازدحام ترین غرفه ها بود. فروش امسال به گفته همکاران زحمتکش در مالتی مدیا نسبت به سال قبل افت نموده و با توجه به عدم افزایش قیمت نرم افزار، میزان خرید کاهش یافته است که البته می بایستی تا روزهای پایانی صبر کرد و سپس قضاوت نمود.

نکته دیگر سیل پیشنهادات و انتقادات مراجعه کنندگان و آشنایان به تبیان بود که عمده آنها به نرم افزارها، کیفیت مطالب سایت، سرعت دسترسی و دیر بالا آمدن آن، راه اندازی بخشی از اطلاعات هئیت های مذهبی، و اشکالاتی در شناسایی اعضاء و رمز عبور در سایت مربوط می شد که البته از آنجایی که ما انتقاد سازنده را راه پیشرفت خود می دانیم، از آن دسته از دوستانی که در دفتر پیشنهادات و نظرات چه به صورت لسانی و چه شفاهی به تمجید و تشکر از فعّالیت های تبیان و به ویژه سایت پرداختند تشکر می کنیم.

در این روز عضوگیری هم برقرار بود که تعدادی از بازدیدکنندگان پس از آشنایی با سایت تبیان به عضویت در سایت در آمدند.

روابط عمومی موسسه تبیان