تبیان، دستیار زندگی
م؛ از سیاست بگیر تا بیلیارد» بهروز افخمی كه در حال حاضر دو پروژه سینمایی ناتمام «ته دنیا» و «فرزند صبح» دارد، گفت:«من از مصاحبه با مجله های تخصصی فیلم و سینما طفره می روم چون از مباحث نظری خوشم نمی آید. از كسانی كه فكر می كن...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بهروز افخمی:

«دنبال هر بازیگوشی می روم؛ از سیاست بگیر تا بیلیارد»


بهروز افخمی كه در حال حاضر دو پروژه سینمایی ناتمام «ته دنیا» و «فرزند صبح» دارد، گفت:«من از مصاحبه با مجله های تخصصی فیلم و سینما طفره می روم چون از مباحث نظری خوشم نمی آید. از كسانی كه فكر می كنند با تماشاگرا ن عادی فرق دارند و می‌توانند فیلمها را ارزیابی كنند و حرفهای قلمبه بزنند حساب نمی برم.»

این حرف در حالی‌ گفته شده كه آمار تعداد نوشته‌ها، مصاحبه و گپ و گفت‌های افخمی با نشریات سینمایی در این چند سال اخیر رقم قابل توجهی است كه نشانی از اكراه وی در این زمینه ندارد.

افخمی افزود : «فكر می كنم خیلی بی نظم و اتفاقی زندگی می كنم و دنبال هر بازیگوشی می روم؛ از سیاست بگیر تا بیلیارد. به نظرم زیادی بی خیالم بنابراین تا حالا فرصت نكرده م زیاد از دست خودم دلخور شوم. اساسا الكی خوش هستم .من بیشتر عمرم در لحظه زندگی كرده ام و این موضوع شاید از نظر بعضیها قابل تاسف باشد.»

وی همچنین در پاسخ به سوالی كه اگر دوباره برگردیم به مجلس ششم ،آیا نامزد می شوید؟ گفت : «همان موقع هم اكراه داشتم اما فكر می كردم بازی جدیدی شروع شده و حالا كه بعضی ها دوست دارند ما هم داخل بازی شویم نباید خودمان را لوس کنیم و طاقچه بالا بگذاریم.

همین الان هم اگر احساس كنم با امتناع من از بازی مردم یا گروهی از آنها دلسرد یا افسرده می شوند به گمانم وارد این بازی می شوم ولی فكر می كنم آن دوره گذشته است و دیگر كسی از من انتظار ندارد كه وارد سیاست شوم.»

لینکها:

بهروز افخمی: سینما كاملا تحت تاثیر ادبیات است

بهروز افخمی وفیلم زندگی امام خمینی (ره)

«گاو خونی» و هشت جشنواره‌ی بین‌المللی

گاوخونی در جشنواره بریزبین

بخش دوم فیلمبرداری "فرزند صبح" شهریور 85 آغاز میشود