تبیان، دستیار زندگی
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی در افتتاحیه طرح ملی سپهر ایرانی درتهران گفت:هرمكان، زمان و منزلی باید برای دریافت مفاهیم دینی مهیا باشد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رییس سازمان تبلیغات اسلامی

هرمكان، زمان و منزلی باید برای دریافت مفاهیم دینی مهیا باشد

دکتر خاموشی

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی در افتتاحیه طرح ملی سپهر ایرانی درتهران گفت:هرمكان، زمان و منزلی باید برای دریافت مفاهیم دینی مهیا باشد.

به گزارش روابط عمومی، در افتتاحیه طرح ملی سپهر ایرانی كه 26 خرداد جاری در سالن اجتماعات سازمان حج زیارت و باحضور نائینی فرماندار تهران، محمود لولاچیان مدیرعامل‌بنیاد ارشاد و رفاه امام‌صادق(ع)، حجت‌الاسلام فلاح معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی، ناصر قاسمی‌ مدیركل دفتر ریاست و روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی و دیگر مسئولان فرهنگی شهر تهران برگزار شد، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمهدی خاموشی در مورد ویژگی‌های طرح ملی سپهر ایرانی و اهمیت اوقات فراغت گفت: هرچه زندگی پیشرفت می‌كند موضوع اوقات فراغت چهره جدی‌تری به خود می‌گیرد.

وی دراین راستا اظهار داشت:مفاهیم دینی از غنای بالایی برخوردار هستند و آموزش آن به استقلال نسل جوان كمك كرده و باعث می‌شود در آینده تولیدات این نسل در خدمت فرهنگ بومی باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی در ادامه تصریح كرد:سپهر ایرانی در آینده به بالندگی بیشتری خواهد رسید و مهم‌ترین ادعای ما در این زمینه این است كه در آینده ارتباط بین دانش آموزان سپهری و كارشناسان سپهر به عنوان یك خانواده عظیم را زنده نگه خواهیم داشت.

لولاچیان

در ادامه این برنامه علیرضا لولاچیان طراح طرح ملی سپهر ایرانی اظهار داشت: امروز شاهد آغاز طرح ملی سپهر ایرانی در تهران بزرگ هستیم طرحی كه در عمر كوتاه خود موفقیت‌های بزرگی در عرصه غنی‌سازی اوقات فراغت كسب كرد و ما براین باوریم كه با بهره‌گیری صحیح از خصوصیات دوران نوجوانی نظیر تنوع طلبی، میل استقلال و خود اتكایی می‌توان در بستر آموزه‌های ارزشمند دین مبین اسلام، نوجوان ایرانی را بی‌نیاز از همه داده‌های فرهنگ وارداتی و مسموم خارجی كرد.

وی در مورد شاخصه طرح ملی سپهر ایرانی گفت: این طرح خانه‌ای برای دوستی‌های نوجوانی و ارتباطی سازنده و ثمر بخش میان مربی و دانش آموزان است، جایی برای كشف استعدادها و سازماندهی آن برای رسیدن به قله‌های موفقیت وكمال است.

طراح طرح ملی سپهر ایرانی در پایان سخنان خود با تأكید براین موضوع كه توجه ویژه به مبانی تعلیم وتربیت دینی شاه كلید موفقیت‌های این طرح درگذشته و مبانی برنامه‌های آینده است تصریح كرد: این نگرش باعث شده كه نیازهای متنوع و متعدد نوجوانان برآورده شود و دست افزار های ما برای اجرای اهدافمان در این طرح با روحیات سن وسال نوجوانی انطباق دارد.

تنظیم: هومن بهلولی