تبیان، دستیار زندگی
د چاپ اسكناس با تصویر گنبد پیامبر اكرم (ص) خبرگزاری فارس رئیس سازمان ارتباطات اسلامی پیشنهاد كرده است، به مناسبت نامگذاری سال 85 به نام پیامبر اعظم، اسكناس هایی با تصویر گنبد مطهر حضرت محمد (ص) منتشر شود. محمدی عراقی این پیش...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

توسط رئیس سازمان ارتباطات اسلامی مطرح شد:

پیشنهاد چاپ اسكناس با تصویر گنبد پیامبر اكرم (ص)


خبرگزاری فارس

رئیس سازمان ارتباطات اسلامی پیشنهاد كرده است، به مناسبت نامگذاری سال 85 به نام پیامبر اعظم، اسكناس هایی با تصویر گنبد مطهر حضرت محمد (ص) منتشر شود.

محمدی عراقی این پیشنهاد را به بانك مركزی جمهوری اسلامی ایران كرده است.

سید جلال جلیلیان مدیر كل اداره چاپ و نشر اسكناس در این رابطه اظهار داشت : بانك مركزی در حال حاضر برنامه ای برای چاپ اسكناس با تصویر دیگری را ندارد.

محمدی عراقی در زمان ریاست خود بر سازمان تبلیغات اسلامی در سال 79 كه به نام حضرت علی (ع) نامگذاری شده بود نیز پیشنهاد مشابهی را مطرح كرده بود كه مورد موافقت بانك مركزی قرار گرفت و سكه‌هایی با تصویر تمثال مبارك حضرت علی (ع) در این سال ضرب شد.

وی همچنین از برگزاری نخستین كنگره بین‌المللی قرآن پژوهان با محوریت پیامبر اكرم از دیدگاه قرآن در اصفهان خبر داده و اظهار داشته است: چاپ كتاب های كوچك و جیبی در خصوص شخصیت پیامبر اعظم (ص) به چهارده زبان زنده دنیا با محوریت مخاطب جوان ، بهترین پاسخ در كوتاه مدت به اهانت روزنامه های غربی به پیامبر اكرم بوده، كه سازمان ارتباطات اسلامی انجام داده است.

روابط عمومی موسسه تبیان