تبیان، دستیار زندگی
جعفری با بیان اینکه هر حرکتی بدون برنامه ریزی مون با مشکل برخورد ، ابراز داشت : همسویی ساختاری ، فرهنگی و استراتژِیک ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تحقق شهر الکترونیک

تحقق شهر الکترونیک


برای تحقق شهر الکترونیک ؛IT باید از یک کالای صرفا لوکس به اندازه ابزار کمک تبدیل شود .

کارشناس مسئول دبیرخانه شورای راهبردی فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری های کلان شهرهای کشور گفت : مسئله IT برای رسیدن به آرمان های شهر الکترونیک باید از یک کالای صرفا لوکس به ابزاری برای کمک همه جانبه برای بهبود کسب وکار تبدیل شود .


به گزارش روابط عمومی نمایشگاه اله سیت ، سعید جعفری در حاشیه سمینار حاکمیت فناوری اطلاعات در محل نمایشگاه بین المللی مشهد اظهار داشت : در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات هم اکنون کارهای بسیار خوب و فوق تصوری به وجود آمده است .

وی اضافه کرد: رویکرد گذشته مدیران در رابطه با مسائل کسب وکار جانبی بود که هم اکنون با توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات گسترش زیادی پیدا کرده است.

کارشناس مسئول دبیرخانه شورای راهبردی فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری های کلان شهرهای کشور حرکت فوق را حرکت بسیار خوبی دانست و توضیح داد : با این حال در خصوص IT فاصله زیادی هنوز با کشورهای جهان داریم .

وی تصریح کرد : در همین راستا نیازمندی به برنامه ریزی مسئولان در رابطه با مسائل آی تی از اهمیت به سزایی برخوردار است .

جعفری با بیان اینکه هر حرکتی بدون برنامه ریزی مون با مشکل برخورد ، ابراز داشت : همسویی ساختاری ، فرهنگی و استراتژِیک باعث رسیدن به اهداف توسعه فناوری می شود .

وی حاکمیت و مدیریت را دو موضوع جدا دانست و یادآور شد : یک مدیر باید از فرآیند توسعه فناوری اطلاعات برای مدیریت خود حداکثر استفاده را نمایند .

کارشناس مسئول دبیرخانه شورای راهبردی فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری های کلان شهر های کشور خاطر نشان کرد : ایجاد چارچوب های خاص برای تغییرات سازمانی در این خصوص از اهمیت بالایی برخوردار است


منبع: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات

بخش حریم رضوی