تبیان، دستیار زندگی
محمود شیعی گفت: مسئولان فوتبال قزوین در فصل گذشته با ما همكاری نكردند، به همین دلیل تصمیم گرفتیم در فصل بعد در تهران بازی كنیم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیکان به تهران بازگشت

اولین ترکش برنامه نود


محمود شیعی گفت: مسئولان فوتبال قزوین در فصل گذشته با ما همكاری نكردند، به همین دلیل تصمیم گرفتیم در فصل بعد در تهران بازی كنیم.


مدیر عامل باشگاه پیكان قزوین درباره شرایط این تیم كه باید در فصل آینده در دسته یك حضور پیدا كند، اظهار كرد: در صدد هستیم با یك برنامه‌ریزی خوب و كادر فنی مجرب و قوی در نخستین سال حضور در دسته یك به لیگ برتر بازگردیم، چرا كه اگر صعودمان به سال‌های بعد كشیده شود، كارمان سخت‌تر خواهد شد.

پیکان قزوین

شیعی درباره شرایط پیكان در فصل گذشته گفت: وضعیت سختی داشتیم. در تهران تمرین می‌كردیم و در قزوین بازی‌هایمان را انجام می‌دادیم و با توجه به شرایطی كه داشتیم، عملا در كل هفته‌ها میهمان بودیم. همین موضوع برای ما دردسر ساز شده بود و باعث شد كه به دسته پایین‌تر سقوط كنیم. همچنین از آنجا كه قزوینی‌ها در این فصل زیاد به ما كمك نكردند و ما همه هزینه‌های باشگاه را خودمان پرداخت می‌كردیم، در جلسه هیات مدیره باشگاه تصمیم گرفتیم كه بازی‌هایمان در فصل آینده را در تهران برگزار كنیم و دیگر در قزوین نباشیم.

مدیر عامل پیكان با اشاره به این كه وضعیت پیكان در قزوین مشخص نبود، گفت: موسسه فرهنگی ـ ورزشی ایران خودرو در رشته‌های مختلفی از جمله والیبال، دوچرخه‌سواری، شنا و شمشیربازی فعالیت دارد، اما هیچ كدام از آن‌ها نام قزوین را یدك نمی‌كشد و فقط تیم فوتبال باشگاه است كه به قزوین رفته بود. همیشه از اول فصل گفته بودم كه باید وضعیت ما در قزوین مشخص شود و وظایف دو طرف معلوم شود. مثلا این كه هیات فوتبال قزوین چه نقشی دارد. نگرانی من این بود كه وظایف دو طرف مشخص شود و سوال من از قزوینی‌ها این است كه اگر ما باز هم در قزوین بازی داشته باشیم، باید خودمان هتل بگیریم؟ یا سرمایه‌گذاری‌ كنیم؟ یا تماشاگر جذب كنیم؟

محمود شیعی ادامه داد: اگر قزوینی‌ها دوست دارند كه پیكان در این شهر بماند، خودشان هم باید یك گام پیش بگذارند. ما در فصل گذشته هیچ كمك مادی از قزوین دریافت نكردیم و حتی قراردادهایمان را هم در تهران منعقد كردیم.

محمود شیعی ادامه داد: اگر قزوینی‌ها دوست دارند كه پیكان در این شهر بماند، خودشان هم باید یك گام پیش بگذارند. ما در فصل گذشته هیچ كمك مادی از قزوین دریافت نكردیم و حتی قراردادهایمان را هم در تهران منعقد كردیم.

محمود شیعی ادامه داد: اگر قزوینی‌ها دوست دارند كه پیكان در این شهر بماند، خودشان هم باید یك گام پیش بگذارند. ما در فصل گذشته هیچ كمك مادی از قزوین دریافت نكردیم و حتی قراردادهایمان را هم در تهران منعقد كردیم. خواسته ما این بود كه قزوینی‌ها اعلام كنند كه در قبال پیكان چه تعهدی دارند و حتی بگویند كه این چند موضوع دست ما خواهد بود و مابقی را خودتان انجام دهید. اما همین حداقل‌ها را هم تعریف نكردند. البته هیات فوتبال قزوین یكسری كارها انجام می‌داد، مثلا پیش از بازی‌های ما زمین را برای تمرین آماده می‌كرد، اما اكثر هزینه‌های باشگاه را خودمان پرداخت می‌كردیم.

پیکان قزوین

مدیر عامل پیكان ادامه داد: به همین دلیل تصمیم گرفتیم كه فصل آینده در تهران باشیم. البته شاید مجمع باشگاه كه مرجع بالاتری است با این موضوع موافق نباشد، اما فكر می‌كنم به دلیل مسایل به وجود آمده در فصل گذشت، مجمع هم موافق حضور ما در تهران باشد.

شیعی در ادامه گفت و گو‌یش، درباره وضعیت كادر فنی این تیم در فصل بعد هم گفت: منتظریم كه جلسه مجمع باشگاه برگزار شود و بودجه باشگاه برای فصل بعد مشخص شود. قطعا یك كادر فنی مجرب را انتخاب خواهیم كرد و نیتمان این است كه در همان فصل نخست به لیگ برتر بازگردیم . مطمئنم اگر بازی‌هایمان در تهران برگزار شود، سریع‌تر به لیگ برتر صعود خواهیم كرد. ضمن این كه بعید می‌دانم ضیایی فصل بعد سرمربی پیكان باشد.

وی درباره وضعیت بازیكنان پیكان نیز گفت: آن‌هایی كه دلشان با پیكان باشد، با ما می‌مانند و اگر بازیكنی به دلیل سقوط پیكان به دسته یك نمی‌خواهد در تیم بماند، معلوم می‌شود كه دلش با ما نیست. البته در والیبال همین كار را كردیم و از بازیكنانی كه از تیم رفتند، ناراحت نشدیم. برای تیم فوتبال هم همین برنامه را در پیش داریم، هر بازیكنی كه خواست در پیكان بماند از او استقبال می‌كنیم و سایرین هم برای رفتن به تیم‌های دیگر آزادند.

شیعی در پاسخ به این سوال كه آیا برای فصل بعد با رحمان رضایی به توافق رسیده اید یا خیر؟ گفت: رضایی هنوز برای تمدید قرار داد به باشگاه مراجعه نكرده و منتظریم كه كم كم بازیكنان جدیدی را به تیم اضافه كنیم.

بخش ورزشی تبیان


منبع: ایسنا