تبیان، دستیار زندگی
ت و آلوده کردن طبیعت همزمان با روز سیزده بدر (روز طبیعت) ، داریوش مهرجویی از ایجاد وضعیت نامناسب برای محیط زیست و آلوده کردن طبیعت ابراز نگرانی كرد. گفت: همان‌طور كه از مردم بارها خواسته شده است كه مقررات راهنمایی و رانندگی ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

همزمان با روز طبیعت

ابراز نگرانی داریوش مهرجویی نسبت به
ایجاد وضعیت نامناسب برای محیط زیست و آلوده کردن طبیعت


همزمان با روز سیزده بدر (روز طبیعت) ، داریوش مهرجویی از ایجاد وضعیت نامناسب برای محیط زیست و آلوده کردن طبیعت ابراز نگرانی كرد.

گفت: همان‌طور كه از مردم بارها خواسته شده است كه مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت كنند، همان‌طورنیزاز آنها درخواست شودكه درحفظ و پاكیزگی‌ محیط اطرافشان و‌ خصوصا طبیعت كوشا باشند.

وی‌در ادامه از سازمان محیط زیست درخواست كرد كه به این وضعیت رسیدگی كند، تا محیط طبیعی اطراف از زباله‌ها پاكسازی شود.

چندی پیش بود که بهرام بیضایی طی مصاحبه‌ ای مطرح كرد‌ كه نگران قطع درختان است و امروز نیز داریوش مهرجویی كارگردان هم‌نسل او از وضعیت محیط زیست اظهار نگرانی می‌كند.

مهرجویی كه چندی قبل فیلم كوتاه « طبیعت ایران جدید و قدیم » را برای سمینار طبیعت در هنر شرق به سفارش فرهنگستان هنر ساخته بود،به مراحل تحقیقاتی آن فیلم اشاره كرد و گفت: تحقیقاتی كه برای ساخت آن فیلم گروه من انجام دادند،از شرایط نامناسب وآلوده جنگل‌ها و محیط طبیعی خبر می‌داد كه این موضوع از دیدگاه من نگران كننده است و از درختكاری هم اهمیت‌ بیشتری دارد.

داریوش مهرجویی همچنین درباره فیلمبرداری «علی سنتوری» نیز در ادامه به ایسنا گفت: تا یك هفته آینده فیلمبرداری به پایان خواهد رسید و تدوین همزمان آن نیز توسط حسینی‌وند درحال انجام است.

اردلان كامكار" ، ساخت موسیقی فیلم "علی سنتوری" را آغاز كرده است و در این فیلم

3 ترانه پاپ وجود دارد كه در طول فیلم توسط هنرپیشه خوانده خواهد شد و از محسن چاوشی به عنوان خواننده ی این ترانه‌ها استفاده خواهد شد .

بازیگرانی چون بهرام رادان،‌گلشیفته فراهانی، مسعود رایگان، رویا تیموریان، مائده طهماسبی و نادر سلیمانی در آخرین ساخته مهرجویی به ایفای نقش پرداختند،ضمن آنكه سیامك خواهانی نوازنده ویولون گروه آریان نیز به همراه محمد سلوكی در این فیلم حضور دارد.