تبیان، دستیار زندگی
به نام کسی که در هر نوروز و در هر بهاری امید فرج اوست نوروز و عید ما آن روزی است که فرج و ظهور حضرت صاحب الامر و العصر ولی الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف «ارواحناه فداه» صورت گیرد . نوروز و عید ما آن روزی است که فرج...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اجتماع قلوب شیعه در شب سال تحویل

به نام کسی که در هر نوروز و در هر بهاری امید فرج اوست

نوروز و عید ما آن روزی است که فرج و ظهور حضرت صاحب الامر و العصر ولی الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف «ارواحناه فداه» صورت گیرد .

نوروز و عید ما آن روزی است که فرج و ظهور حضرت صاحب الامر و العصر ولی الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف «ارواحناه فداه» صورت گیرد .

در آستانه اربعین شهادت جانسوز حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران با وفایش و با توجه به این که یکی از سخت‌ترین مصائبی که قلب نازنین امام زمان علیه السلام را جریحه‌دار کرده، اسارت و مصائب عمه بزرگوارشان حضرت زینب کبری علیهاالسلام می‌باشد و شب سال تحویل مصادف با چنین روزی گردیده است؛ لذا با عنایت به فرمایش آن حضرت خطاب به یکی از علماء شیعه در سرداب مقدس که فرمودند: «

به مردم بگویید با توسل به عمه‌ام حضرت زینب کبری علیهاالسلام برای تعجیل فرج دعا کنند.

» بر همه شیعیان و منتظران فرج، لازم بلکه واجب است

که در ساعت تحویل سال اعمال مشروحه ذیل را به قصد تعجیل در فرج مولایمان و تسلی و شفای قلب آن حضرت انجام بدهند.

1- قرائت سوره مبارکه نمل .

2- خواندن دعای "

الهی عظم البلاء

" یا "

اللهم کن لولیک

" بعد از ذکر سجده «آیه سجده دار آیه 24سوره نمل» و ادامه قرائت تا آخر سوره .

3- فرستادن69بار صلوات با ذکر عجل فرجهم «

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

».

4- بعد از قرائت سوره مبارکه نمل و فرستادن صلوات، خدای متعال را به حق حضرت زینب کبری علیهاالسلام و صبر و مصائب ایشان سوگند بدهیم که سال 1385را سال فرج امام عصرعجل الله تعالی فرجه الشریف قرار دهد.

5- زیارت اربعین حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام؛ و پس از زیارت 2 رکعت نماز زیارت خوانده شود و پس از تسبیحات حضرت زهرا علیهاالسلام برای آمرزش همه مومنین و مومنات (حداقل 70مرتبه) و تعجیل در فرج آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف دعا کنیم .

به امید تحقق وعده‌های الهی

و فرج عاجل مولایمان

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.