تبیان، دستیار زندگی
اونهایی که با جانشون از ناموس وحیثیت این کشور دفاع کردند ،برای حفظ دین وانقلاب از همه چیزشون گذشتند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فقط ناصر حجازی اسطوره بود؟


اونهایی که با جانشون از ناموس وحیثیت این کشور دفاع کردند ،برای حفظ دین وانقلاب از همه چیزشون گذشتند و خیلی از اونها در کنج خانه هاشون ودر گوشه آسایشگاه ها با سختی روزگار میگذرونند وهر از گاهی یکی ازونها به سوی محبوب حقیقیشون پر می کشند اسطوره نیستند؟


فقط ناصر حجازی اسطوره بود؟

به گزارش مشرق، نویسنده وبلاگ "یادداشت های یک طلبه" در مطلب اخیر وبلاگ خود نوشت: شنیدم دروازه بان سابق و اسطوره فوتبال ما جناب ناصر حجازی از دنیا رفتند خوب منم مثل خیلی از دوستداران ایشون وخیلی از هموطنان خودم ناراحت شدم و واقعاً از صمیم دل براشون طلب رحمت وغفران دارم

تکریم ایشون تکریم افتخار آفرینی و عزت آفرینی بر ای کشور اسلامی ما ایرانه

فقط یه سوال

این که خیلی از دوستداران ایشون به بیمارستان رفتند وخیلی ها تسلیت دادن وتسلیت گفتن و...خیلی خوبه وبجا

فقط نمیدونم هر روز چند تا اسطوره دیگه تو کنج چند تا بیمارستان این کشور جان به جان آفرین تسلیم می کنند فقط اونجاها کمتر ازین خبراست چرا؟؟؟

خوب این یه سوال ساده است . چرا؟؟؟

یا اونها اسطوره نیستن ونبودن؟؟؟ یا بین اسطوره ها هم تبعیض هستش؟؟

اونهایی که با جانشون از ناموس وحیثیت این کشور دفاع کردند ،برای حفظ دین وانقلاب از همه چیزشون گذشتند و خیلی از اونها در کنج خانه هاشون ودر گوشه آسایشگاه ها با سختی روزگار می گذرونند وهر از گاهی یکی ازونها به سوی محبوب حقیقیشون پر می کشند اسطوره نیستند؟

برای اونها همینقدر حساسیت و وداع افتخار آمیز وجود داره؟

فقط سوالی از بعضی سروران گرامی که قرارشد  نماز برا جناب ناصر خان عزیز بخونن دارم برا چند تا ازون اسطوره های جهاد وغیرت وشهادت نماز خوندین؟

ناصر خان روحت شاد

در ایام میلاد گوهر عصمت وطهارت نمی خوام کام کسی تلخ بشه فقط سوالی از بعضی سروران گرامی که قرارشد  نماز برا جناب ناصر خان عزیز بخونن دارم برا چند تا ازون اسطوره های جهاد وغیرت وشهادت نماز خوندین؟

راستی شده گاهی سری به بیمارستان ساسان بزنی؟؟؟

یادش بخیر استاد درسمون تو دوره دانشجویی...شهید رضایی یه جانباز بی ادعا که برامون محاسبات عددی درس میداد... از اواسط ترم دیگه نتونست بیاد سر کلاس وسر از بیمارستان ساسان درآورد بعد از مدتی هم فرستادنش آلمان .. موقع رفتن بشوخی میگفت برام فیلم از شریف تا راین بسازین

و ....بدن بی روحش برگشت

یادم نیست، رییس مجلس که نه، هیچ مسئول مملکتی برای این اسطوره پیام تسلیت نداد....

به روح بزرگ همه اونهایی که فکری جز سرفرازی و عزت کشور اسلامی ما نداشتن فاتحه

بخش فرهنگ پایداری تبیان