تبیان، دستیار زندگی
مند كردن محیط مجازی یك آرمان است. خبرگزاری دانشجویان ایران وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، بحث قانونمند و ضابطه‌مند كردن محیط مجازی را به عنوان یك آرمان و ایده دانست و گفت: اگر به شرایطی برسیم كه در محیط مجازی حضور جریان خبری و ر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

بحث قانونمند و ضابطه‌مند كردن محیط مجازی یك آرمان است.


خبرگزاری دانشجویان ایران

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، بحث قانونمند و ضابطه‌مند كردن محیط مجازی را به عنوان یك آرمان و ایده دانست و گفت: اگر به شرایطی برسیم كه در محیط مجازی حضور جریان خبری و رسانه‌ای به قدری قوت یابد كه مطبوعات را نیز پشت سر بگذارد، در این صورت این محیط باید ضابطه‌مند و قانون‌مند شود

صفار هرندی تاكید كرد: معنای این حرف محدودیت و یا تهدید ‌آزادی نیست و اگر در این زمینه حرفی زده‌ام، فقط به عنوان یك ایده است و هنوز در این زمینه برنامه‌ریزی انجام نشده است، از طرفی برای افزایش كرامت و قوت كار رسانه‌ای به نام اینترنت و همه‌ی توابعش و آنچه كه درحوزه‌ی رسانه‌ای می‌باشد جایگاه اصلی‌اش باید همان جایی باشد كه متولی امر رسانه است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی‌ در پایان اظهار داشت: پیش از این به لحاظ فنی جایگاهی مثل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات متكفل این امر بود، ولی به لحاظ بعد فرهنگی باید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ‌این وظیفه را عهده دار شود .

گفتنی است كه پیش از این وزیر ارشاد از تلاش وزارتخانه متبوع خود برای تشكیل معاونت رسانه‌ای خبر داده و عنوان كرده بود كه در این معاونت، سایت‌ها و وبلاگ‌ها جایگاه بارزی خواهند داشت .

روابط عمومی موسسه تبیان