تبیان، دستیار زندگی
باید پرسپولیس را شكست می‌دادیم بازیكنان ما بسیار مردانه جنگیدند رضا عنایتی در گفت‌وگو یی اظهار كرد: ما بازی بسیار خوبی برابر پرسپولیس انجام دادیم. بازیكنان ما با تمام تلاش بازی كردند. قبول دارم كه فرصت‌های بسیاری داشتیم؛ اما...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رضا عنایتی: هیچ بازیكنی را تحریك نكردم

باید پرسپولیس را شكست می‌دادیم
بازیكنان ما بسیار مردانه جنگیدند


رضا عنایتی در گفت‌وگو یی اظهار كرد: ما بازی بسیار خوبی برابر پرسپولیس انجام دادیم. بازیكنان ما با تمام تلاش بازی كردند. قبول دارم كه فرصت‌های بسیاری داشتیم؛ اما، نتوانستیم از آن استفاده كنیم. در هر صورت مقداری بدشانسی و كم دقتی سبب شد تا این فرصت‌ها را از دست بدهیم. این مشكلی است كه در بازی برابر سایپا نیز در تیم ما وجود داشت. البته باید هواداران مطمئن باشند كه در بازی‌های آینده هیچ فرصتی را از دست نخواهیم داد.

عنایتی افزود: اكنون تیم ما تیمی هماهنگ و با تجربه است. در دو سال گذشته نیز در همین روزها بود كه قهرمانی را از دست دادیم. بنابراین دیگر دچار اشتباه نمی‌شویم و با قدرت تا پایان فصل برای قهرمانی تلاش می‌كنیم.

عنایتی خاطر نشان كرد: بازیكنان ما بسیار مردانه جنگیدند حتی پیش از بازی عده‌ای عنوان كرده بودند كه احتمال دارد با پرسپولیس تبانی كنیم؛ اما، ما نشان دادیم كه برای قهرمانی هر حریفی را شكست خواهیم داد.

وی تاكید كرد: پرسپولیس نیز بازی بسیار خوبی انجام داد. بی‌تردید جایگاه این تیم مكان دهم نیست و آنها اگر زودتر شرایط كنونی را پیدا می‌كردند، اكنون یكی از مدعیان لیگ برتر بودند.

عنایتی در مورد حوادث ناخوشایند پیش آمده پس از پایان بازی خاطر نشان كرد: من در درگیری‌ها شركت نداشتم و هیچ بازیكنی را نیز تحریك نكردم. در هر صورت بازی جوانمردانه‌ی روز جمعه با این اتفاقات تحت تاثیر قرار گرفت و امیدوارم دیگر شاهد چنین صحنه‌هایی نباشیم.

وی افزود: بازیكنان استقلال در هتل محل اقامت خودشان بودند و ورود بازیكنان پرسپولیس به این هتل بسیار عجیب بود؛ بهتر است مسوولان برگزاری مسابقات،پس از برگزاری چنین دیدارهایی كه تنش بالایی دارد شرایط را بهتر كنترل كنند.