تبیان، دستیار زندگی
پخش‌کننده «پایان‌نامه» قصد دارد در پایان هر هفته اکران 5سکه و پس از به پایان رسیدن اکران، اتومبیل‌هایی را که در فیلم استفاده شده به تماشاگران اهدا کند.قدامی که در سینمای ایران تاکنون سابقه نداشته است. پیش از این سازندگان «قهوه تلخ» جوایز فراوانی برای بینن
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اتومبیل گران‌قیمت برای جذب مخاطب!


پخش‌کننده «پایان‌نامه» قصد دارد در پایان هر هفته اکران 5سکه و پس از به پایان رسیدن اکران، اتومبیل‌هایی را که در فیلم استفاده شده به تماشاگران اهدا کند.

peugeot rcz

اقدامی که در سینمای ایران تاکنون سابقه نداشته است. پیش از این سازندگان «قهوه تلخ» جوایز فراوانی برای بینندگان سریال در نظر گرفتند که البته سر اهدای جوایز حرف و حدیث‌هایی هم پیش آمد. اینکه سازندگان فیلم یا مجموعه‌ای، بودجه‌ای برای اهدای جایزه به مخاطبشان در نظر بگیرند نکته جالب‌توجهی است. درخصوص قهوه تلخ این تمهیدی بود تا مردم به خریدن نسخه‌های مجاز ترغیب شوند و سراغ کپی‌های قاچاق سریال نروند. کاری که سازندگان سریال «قلب یخی» نکردند و متضرر هم شدند.

درمورد فیلم‌های سینمایی جز مورد «اخراجی‌ها3» چند سالی است که نسخه قاچاق فیلمی همزمان با اکران به بازار نیامده است.

سازندگان پایان‌نامه قصد دارند به تماشاگران فیلمشان سکه بدهند و چند نفری را هم صاحب اتومبیل‌های گران‌قیمت کنند. این آخری کمی یادآور اقدام کشورهای شیخ‌نشین حاشیه خلیج‌فارس است که برای جذب مردم به استادیوم‌های ورزشی، اتومبیل آخرین مدلی را به ورزشگاه می‌آوردند .

حالا سازندگان پایان‌نامه قصد دارند به تماشاگران فیلمشان سکه بدهند و چند نفری را هم صاحب اتومبیل‌های گران‌قیمت

پایان نامه

کنند. این آخری کمی یادآور اقدام کشورهای شیخ‌نشین حاشیه خلیج‌فارس است که برای جذب مردم به استادیوم‌های ورزشی، اتومبیل آخرین مدلی را به ورزشگاه می‌آوردند و در پایان بازی با انجام قرعه‌کشی آن‌را به برنده خوش‌شانس اهدا می‌کردند. کار شیخ‌نشین‌ها برای جذب مخاطب به فوتبال خیلی جواب نداد امیدواریم تمهید پخش‌کننده پایان‌نامه جواب دهد و فیلم، فروش رضایت‌بخشی داشته باشد.

سینما و تلویزیون تبیان

سعید مروتی/ همشهری