تبیان، دستیار زندگی
دومین دوره مجازی مهارت اول_ICDL با شرکت 6 فراگیر از تاریخ 07/12/89 به مدت 2 ماه برگزار گردید. دوره مجازی مهارت اول ICDL یک دوره مقدماتی است که پیش نیاز سایر دوره های ICDL می باشد.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برگزاری دومین دوره آموزش مجازی مهارت اول ICDL

دوره مجازی مهارت اول icdl

دومین دوره آموزش مجازی "مهارت اول_ICDL" از تاریخ 07/12/89 به مدت 2 ماه برگزار گردید. دوره آموزش مجازی مهارت اول ICDL یک دوره مقدماتی است که پیش نیاز سایر دوره های ICDL می باشد. هدف از برگزاری این دوره تسلط بر مفاهیم پایه فن آوری اطلاعات است.

محتوای آموزشی دوره از طریق سامانه آموزش الکترونیکی در اختیار فراگیران قرار گرفته که این محتوا شامل مباحثی چون "بررسی اجزای اصلی سخت افزار نظیر واحد پردازش و انواع حافظه ها"، "آشنایی با محیط IT و انواع آن"، "كار با سخت افزارها"، استفاده از وسایل ذخیره سازی" و ... می باشد. جهت مشاهده کلیه سرفصل های محتوای آموزشی می توانید به دپارتمان ICDL در صفحه ثبت نام دوره های مجازی مراجعه نمایید.

برگزاری دومین دوره مجازی مهارت اول icdl

همچنین در طول برگزاری دوره، جهت حفظ تعامل بین فراگیران و مربی دوره تعدادی کلاس مجازی بصورت آنلاین برگزار گردید. در نهایت، در پایان دوره جهت ارزیابی نهایی فراگیران، آزمون نهایی برگزار شده و به فارغ التحصیلان گواهی پایان دوره از طرف موسسه تبیان اعطاء گردید. همچنین به نفرات برتر این دوره ها بن تخفیف برای ثبت نام در دوره مجازی "مهارت دوم ICDL" اهدا شد.

شایان ذکر است در صورت تمایل فراگیر و با پرداخت هزینه، گواهی نامه بنیاد ملی ICDL نیز قابل ارائه است.

جهت ثبت نام در دوره‌های آموزش مجازی ICDL می‌توانید به صفحه ثبت نام دوره های ICDL مراجعه نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش سوالات متداول مراجعه فرمایید.

 

مرکز آموزش الکترونیکی موسسه تبیان

تهیه و تنظیم: فاطمه سید خاموشی