تبیان، دستیار زندگی
اهد داشت به اعتقاد پژمان بازغی، تولیدات سینمایی در چند سال اخیر محدودتر شده است و از این رو بسیاری از بازیگران سینما به تلویزیون كشیده می‌شوند. در پاسخ به پرسشی درباره حضور همزمان در سینما و تلویزیون، خاطرنشان كرد: ساخت فیلم...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پژمان بازغی

سریال‌های به دور از شتابزدگی از فیلم‌ سینمایی كم نخواهد داشت


به اعتقاد پژمان بازغی، تولیدات سینمایی در چند سال اخیر محدودتر شده است و از این رو بسیاری از بازیگران سینما به تلویزیون كشیده می‌شوند.

در پاسخ به پرسشی درباره حضور همزمان در سینما و تلویزیون، خاطرنشان كرد: ساخت فیلم‌های سینمایی در چند سال اخیر با كاهش مواجه بوده است. ضمن این كه از ابتدا و همواره مخاطبم را در تلویزیون داشته‌ام و فكر می‌كنم آن‌ها حق دارند، باز هم كارهای مرا در تلویزیون ببینند.

وی ادامه داد: در صورتی كه سریالی به دوراز شتاب‌زدگی و در فرصت كافی ساخته شود، چیزی از یك فیلم سینمایی كم نخواهد داشت. اما به هر حال دوست دارم كه هر سال در یك فیلم سینمایی بازی كنم.

بازیگر سریال «روزهای اعتراض» درباره‌ی بازی در سریال‌های مناسبتی گفت: شتاب‌زدگی در ساخت این قبیل كارها باعث شده كه بخش‌هایی از سریال‌های مناسبتی با ضعف مواجه شوند. با این حال در « روزهای اعتراض» سعی كردیم ضعف‌ها را به حداقل برسانیم.

بازغی در عین حال اذعان كرد: منكر ضعف‌های سریال «روزهای اعتراض» نیستم. مشكلاتی در كار وجود داشت كه به دلیل شرایط جوی و زمان پخش اجتناب‌ناپذیر به نظر می‌رسید.

این بازیگر در پایان خاطرنشان كرد: « روزهای اعتراض» را به دید یك كار مناسبتی ندیدم، قصه‌اش مرا جذب كرد و همان طور كه از بازتاب این كار مشخص است، كاری متفاوت در دهه‌ی فجر و محرم امسال ارائه شد.

لینک ها :

گالری عکس پژمان بازغی

یک فنجان چای با پژمان بازغی

پژمان بازغی از آن سوی دیوار به تلوزیون می آید