تبیان، دستیار زندگی
پاس ، برنده داربی 60 صفر – صفر شد ولی احساس اکثر کسانی که این مسابقه را دیدند این بود که گول نخورده اند. دو تیم از شروع مسابقه تا دقیقه پایانی تلاش کردند و موقعیت گل درست کردند تا به نوعی دروازه بان های هر دو طرف جزو چهره ه...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
پاس ، برنده داربی 60

پاس ، برنده داربی 60


صفر – صفر شد ولی احساس اکثر کسانی که این مسابقه را دیدند این بود که گول نخورده اند. دو تیم از شروع مسابقه تا دقیقه پایانی تلاش کردند و موقعیت گل درست کردند تا به نوعی دروازه بان های هر دو طرف جزو چهره های شاخص بازی باشند و مهاجمان گل نزنی که فرصت های متعددی را از دست دادند مورد انتقاد تماشاگران دو تیم قرار بگیرند.

ترکیب اولیه پرسپولیس و حضور جواد کاظمیان به عنوان تک مهاجم این تیم حکایت از ترس و یا بهتر بگوییم تدابیر دفاعی ویژه مرد هلندی داشت ولی آنچه در عمل در میدان به نمایش درآمد حکایتی کاملاً متفاوت داشت. در واقع آری هان به همراه یونگ و استیلی با شناختی دقیق از تک تک نفرات استقلال و چیدمان آنها درون میدان چنان تیم خود را از ارنج کرده بود که نقاط قوت حریف خنثی شده و در نقطه مقابل پرسپولیس بتواند با دوندگی معدنچی، سرعت کاظمیان و پشیتبانی نوری و کاویانپور، دروازه حریف را هدف بگیرد؛ طرحی که در نیمه نخست و با توجه به یکنواختی و بدون تغییر بودن بازی استقلال کاملا موثر واقع شد و قرمزها نه تنها پابه پای حریف پرمهره تر و هماهنگ تر خود حرکت کردند بلکه در دقایقی از مسابقه از آبی ها سرتر بودند.

ولی در نیمه دوم کفه ترازو کمی متعادل تر شد. به خصوص بعد از دقیقه 60 که پرسپولیسی ها نشان دادن از لحاظ بدنی هنوز به کیفیت یک تیم 90 دقیقه ای نرسیده اند و این مساله یعنی کمبود دوندگی نزد قرمزها باعث شد استقلال احاطه بیشتری بر بازی داشته باشد. آزاد شدن جباری و همچنین حضور منصوریان در مرکز میدان، حاکمیت بیشتر آبی ها بر توپ در میانه میدان را باعث شد تا فرصت های گل بیشتری کسب کنند. البته پرسپولیس هم در این دقایق دست و پا بسته نبود و روی فرارهای کاظمیان که در این نیمه بیشتر به راست متمایل شده بود، چند فرصت ایده آل را به دست آورد ولی در نهایت این مسابقه زیبا و دیدنی که به هیچ وجه هم تصنعی نبود و دو تیم فعل خواستن را تا سوت پایان بازی برای گل زدن به خوب صرف کردند، با تساوی بدون گل به پایان رسید؛ نتیجه ای که در قیاس وضعیت طرفین در جدول رده بندی و بحران هایی که پرسپولیس در ماه های اخیر پشت سرگذاشته، برای آری هان یک پیروزی و برای قلعه نویی که صدر جدول را از دست داده یک شکست قلمداد می شود.

در حاشیه‌ جدال‌ استقلال- پرسپولیس‌ ...

با توجه‌ به‌ اهمیت‌ بازى‌ استقلال- پرسپولیس، هیأت‌ تحریریه‌ خبرورزشى‌ هم‌ این‌ مسابقه‌ را به‌ طور کامل‌ پوشش‌ داد تا شما عزیزان‌ کاملاً‌ در جریان‌ اتفاقات‌ حاشیه‌اى‌ آن‌ قرار بگیرید. آنچه‌ در پى‌ مى‌آید ماحصل‌ مشاهدات‌ همکاران‌ ماست‌ که‌ دیروز در ورزشگاه‌ حاضر بودند.

بازار سیاه‌ بیداد مى‌کرد

متأسفانه‌ باز هم‌ بازار سیاه‌ بلیت‌ در بیرون‌ ورزشگاه‌ آزادى‌ بیداد مى‌کرد. قیمت‌ بلیت‌ها به‌ قدرى‌ سرسام‌آور بود که‌ اصلاً‌ تصور آن‌ براى‌ فوتبالدوستان‌ غیرقابل‌ باور بود. امیدواریم‌ این‌ اتفاق‌ در بازیهاى‌ آینده‌ رخ‌ ندهد.

نقاش‌هاى‌ 2 هزار تومانى‌

نقاش‌ها هم‌ در بازى‌ دیروز کاروکاسبى‌ خوبى‌ داشتند. آنها از هر کس‌ که‌ مایل‌ بود صورتش‌ را رنگ‌ کند 2 هزار تومان‌ مى‌گرفتند و چهره‌ او را به‌ رنگ‌ آبى‌ یا قرمز در مى‌آوردند.

پرچم‌ بزرگ‌ یا ابوالفضل‌ (ع)

گروهى‌ از تماشاگران‌ استقلال‌ در اقدامى‌ جالب‌توجه‌ پرچم‌ بزرگى‌ را که‌ مزین‌ به‌ نام‌ مبارک‌ حضرت‌ ابوالفضل‌ (ع) بود به‌ ورزشگاه‌ آورده‌ بودند. البته‌ برخى‌ از پرسپولیسى‌ها هم‌ اقدام‌ مشابهى‌ در این‌ رابطه‌ انجام‌ داده‌ بودند.

آقایان‌ خبرنگار

نکته‌ جالب‌ در جایگاه‌ خبرنگاران‌ حضور یکپارچه‌ آقایان‌ بود و برخلاف‌ گذشته‌ هیچ‌ خبرنگار خانمى‌ براى‌ پوشش‌ دربى‌ به‌ استادیوم‌ آزادى‌ نیامده‌ بود که‌ در نوع‌ خود جالب‌ توجه‌ بود.

داربستى‌ که‌ شکسته‌ شد

به‌ واسطه‌ هجوم‌ گروهى‌ از تماشاگران، یکى‌ از داربست‌هاى‌ درست‌ شده‌ در طبقه‌ اول‌ ورزشگاه‌ آزادى‌ شکسته‌ شد اما با تلاش‌ مسئولان‌ هیچ‌ اخلالى‌ در نظم‌ به‌ وجود نیامد و به‌ کسى‌ آسیب‌ نرسید.

استقلالى‌ها و پرچم‌ اینترمیلان‌

هواداران‌ استقلال‌ پرچم‌ بزرگى‌ را با خود به‌ ورزشگاه‌ آورده‌ بودند که‌ متعلق‌ به‌ باشگاه‌ اینترمیلان‌ بود جالب‌ اینجاست‌ که‌ استقلالى‌ها در گذشته‌اى‌ نه‌ چندان‌ دور تیم‌ خودشان‌ را با آ.ث.میلان‌ مقایسه‌ مى‌کردند!

موسیقى‌ زنده‌ در ورزشگاه‌

مسئولان‌ ورزشگاه‌ آزادى‌ براى‌ سرگرمى‌ تماشاگران‌ قبل‌ از آغاز بازى‌ براى‌ آنها موسیقى‌ زنده‌ اجرا کردند تافوتبالدوستان‌ با موسیقى‌ هم‌ انس‌ بگیرند و براى‌ دقایقى‌ دربى‌ را فراموش‌ کنند.

تندیس‌ زیباى‌ یادگار امام‌ (ره)

مقامات‌ برگزارى‌ مسابقه‌ در اقدامى‌ شایسته‌ عکس‌ زیبایى‌ از مرحوم‌ حاج‌ سیداحمد خمینى‌ (ره) را در کنار عکس‌ شهداى‌ سانحه‌ هوایى‌ سپاه‌ پاسداران‌ و امام‌ خمینى‌ (ره) قرار داده‌ بودند و بازیکنان‌ دو تیم‌ قبل‌ از آغاز مسابقه‌ با نثار شاخه‌هاى‌ گل‌ به‌ این‌ عزیزان‌ اداى‌ احترام‌ کردند.

ورود پرسپولیسى‌ها

ساعت‌ ورزشگاه‌ 20/13 را نشان‌ مى‌داد که‌ بازیکنان‌ پرسپولیس‌ وارد زمین‌ شدند و مورد استقبال‌ هواداران‌ خود قرار گرفتند. البته‌ استقلالى‌ها هم‌ به‌ شیوه‌ خودشان‌ آنها را تشویق‌ کردند.

على‌ سلطان، عشق‌ قرمزها

هواداران‌ پرسپولیس‌ با خود پلاکاردهایى‌ در حمایت‌ از على‌ پروین‌ به‌ ورزشگاه‌ آورده‌ بودند و قبل‌ از شروع‌ مسابقه‌ هم‌ بارها وى‌ را مورد تشویق‌ قرار دادند. جالب‌ اینجاست‌ که‌ پرسپولیسى‌ها پروین‌ را «على‌ سلطان» صدا مى‌کردند.

ورود آبى‌ها

بازیکنان‌ استقلال‌ هم‌ رأس‌ ساعت‌ 35/13 وارد ورزشگاه‌ شده‌ و به‌ انتظار هواداران‌ خود پایان‌ دادند. هنگام‌ ورود آنها استقلالى‌ها به‌ شدت‌ آبى‌پوشان‌ را تشویق‌ کردند.

نوحه‌خوانى‌ در آزادى‌

با توجه‌ به‌ نزدیک‌ شدن‌ اربعین‌ حسینى‌ قبل‌ از آغاز بازى‌ مراسم‌ نوحه‌ خوانى‌ و مرثیه‌سرایى‌ براى‌ سالار شهیدان‌ برگزار شد و با استقبال‌ تماشاگران‌ توأم‌ گردید.

قضات‌ دربى‌ هم‌ آمدند

رأس‌ ساعت‌ 50/13 سعدکمیل‌ به‌ همراه‌ دو کمک‌ داور بازى‌ به‌ درون‌ زمین‌ چمن‌ آمده‌ و تور دروازه‌ها را مورد بازرسى‌ قرار دادند.

محکومیت‌ حرکت‌ زشت‌ اروپایى‌ها

تماشاگران‌ حاضر در ورزشگاه‌ با سردادن‌ شعار «لااله‌الاالله» و «محمدرسول‌ الله» خشم‌ و انزجار خود نسبت‌ به‌ حرکت‌ زشت‌ اروپایى‌ها در توهین‌ به‌ مقدسات‌ مسلمانان‌ را اعلام‌ کردند.

نگرانى‌ از مواد محترقه‌

با وجود تلاش‌ مسئولان‌ نیروى‌ انتظامی، باز هم‌ شاهد پرتاب‌ مواد محترقه‌ از سوى‌ تماشاگرنماها بودیم. البته‌ این‌ مواد در برخى‌ مواقع‌ موجب‌ آسیب‌ دیدگى‌ خود تماشاگران‌ گردید زیرا نارنجک‌ها در میان‌ سکوها فرود مى‌آمد.

انرژى‌ هسته‌ای، حق‌ مسلم‌ ماست‌

تابلوى‌ بزرگى‌ در ورزشگاه‌ نصب‌ شده‌ بود که‌ برروى‌ آن‌ جمله‌ معروف‌ و شعار ملى‌ «انرژى‌ هسته‌اى‌ حق‌ مسلم‌ ماست» نقش‌ بسته‌ بود.

کریمى‌ بدون‌ مربى‌ گرم‌ کرد

فرشید کریمى‌ در حالى‌ به‌ درون‌ زمین‌ چمن‌ آمد و مشغول‌ گرم‌ کردن‌ خود شد که‌ تنها بود و هیچ‌کس‌ وى‌ را همراهى‌ نمى‌کرد. در آنسوى‌ زمین‌ هم‌ طالب‌لو زیرنظر بابازاده‌ براى‌ دربى‌ آماده‌ مى‌شد.

هیچکس‌ آرى‌هان‌ را تشویق‌ نکرد

برخلاف‌ انتظار هنگامى‌ که‌ آرى‌هان‌ وارد زمین‌ چمن‌ شد هواداران‌ پرسپولیس‌ وى‌ را تشویق‌ نکردند و او را مورد توجه‌ قرار ندادند. البته‌ یونگ‌ هم‌ از این‌ قاعده‌ مستثنى‌ نبود و اصلاً‌ تشویق‌ نشد.

پیراهن‌ بزرگ‌ جبارى‌

هواداران‌ استقلال‌ با پارچه‌ یک‌ پیراهن‌ بسیار بزرگ‌ درست‌ کرده‌ بودند که‌ شماره‌ 8 برروى‌ آن‌ نقش‌ بسته‌ بود. این‌ حرکت‌ در جهت‌ حمایت‌ از مجتبى‌ جبارى‌ صورت‌ گرفته‌ بود و حتى‌ خود این‌ بازیکن‌ هم‌ از چنین‌ حرکتى‌ تعجب‌ کرد.

تشویق‌ طلایى‌

سردار طلایی، فرمانده‌ پر تلاش‌ نیروى‌ انتظامى‌ تهران‌ هم‌ دقایقى‌ قبل‌ از آغاز بازى‌ در ورزشگاه‌ حاضر شد و مورد تشویق‌ تماشاگران‌ (بویژه‌ استقلالى‌ها) قرار گرفت.

برانکو هم‌ آمد

برانکو ایوانکوویچ‌ هم‌ در ورزشگاه‌ آزادى‌ حاضر شد و دربى‌ تهران‌ را از جایگاه‌V.I.P تماشا کرد تا بعداً‌ متهم‌ به‌ بى‌توجهى‌ نسبت‌ به‌ استقلال‌ و پرسپولیس‌ نشود.

مهران‌ مدیرى‌ در کنار زمین‌

تبلیغات‌ یک‌ شرکت‌ تولیدکننده‌ چاى‌ داخلى‌ با استفاده‌ از چهره‌ مهران‌ مدیرى‌ در کنار زمین‌ جلوه‌ خاصى‌ به‌ اطراف‌ زمین‌ چمن‌ داده‌ بود. جالب‌ است‌ بدانید مهران‌ مدیرى‌ شخصاً‌ علاقه‌ چندانى‌ به‌ فوتبال‌ ندارد.

سینمایى‌ها در جایگاه‌ ویژه‌

برزو ارجمند و پژمان‌ بازغى‌ دو بازیگر مطرح‌ سینما و تلویزیون‌ با حضور در جایگاه‌ ویژه‌ بازى‌ استقلال- پرسپولیس‌ را تماشا کردند. البته‌ پژمان‌ جمشیدى‌ هم‌ در کنار آنها قرار داشت.

قریب‌ و انصارى‌فرد درV.I.P

محمدحسین‌ قریب‌ و محمدحسن‌انصارى‌فرد با حضور در جایگاه‌ مخصوص، شاهد تقابل‌ تیم‌هاى‌ خود مقابل‌ یکدیگر بودند. آنها در تمام‌ بازى‌ سعى‌ مى‌کردند خود را خونسرد نشان‌ بدهند.

دسته‌گل‌ پرسپولیسى‌ها براى‌ قلعه‌نوعى‌

قبل‌ از آغاز بازی، داود سیدعباسی، مهرزاد معدنچى‌ و على‌ انصاریان‌ با دسته‌گل‌ سراغ‌ امیرقلعه‌نوعى‌ رفتند و از وى‌ براى‌ آغاز بازى‌ رخصت‌ گرفتند.

شیوه‌ جدید استقلالى‌ها

شیوه‌ جدید قرارگرفتن‌ استقلالى‌ها مقابل‌ دوربین‌ عکاسان‌ هم‌ از نکات‌ جالب‌ و دیدنى‌ بازى‌ دیروز بود.

سکونشینان‌ با لباس‌ شخصى‌

بازیکنان‌ سکونشین‌ استقلال‌ و پرسپولیس‌ که‌ جایى‌ در فهرست‌ 18 نفره‌ پیدا نکرده‌ بودند، با لباس‌ شخصى‌ از درون‌ جایگاه، بازى‌ را تماشا مى‌کردند و در همانجا براى‌ همدیگر کرى‌ مى‌خواندند.

مرفاوی، مترجم‌ داوران‌

عبدالصمد مرفاوى‌ مربى‌ استقلال‌ در برخى‌ دقایق‌ نقش‌ مترجم‌ را ایفا مى‌کرد و با کمک‌ داوران‌ به‌ زبان‌ عربى‌ صحبت‌ مى‌کرد تا خاطره‌ رضاچلنگر را در اذهان‌ همه‌ زنده‌ کند.

انتقاد از غیاثى‌

هنگامى‌ که‌ اصغر طالب‌نسب‌ در محوطه‌ جریمه‌ پرسپولیس‌ سرنگون‌ شد، هواداران‌ استقلال‌ اعتقاد به‌ پنالتى‌ داشتند اما هنگامى‌ که‌ متوجه‌ شدند نظر سعدکمیل‌ خلاف‌ آنهاست، به‌ شدت‌ از رضا غیاثى‌ انتقاد کردند. به‌ طور کلى‌ اغلب‌ تماشاگران‌ از انتخاب‌ سعد کمیل‌ به‌ عنوان‌ داور دربى‌ ناراحت‌ بودند.

اعتراض‌ یونگ‌ به‌ ماهانى‌

در بین‌ دو نیمه‌ هنگامى‌ که‌ محمدرضا ماهانى‌ قصد مصاحبه‌ با یکى‌ از شبکه‌هاى‌ تلویزیونى‌ را داشت، تئودوریونگ، مربى‌ پرسپولیس‌ به‌ وى‌ اعتراض‌ کرد و اجازه‌ این‌ کار را به‌ او نداد.

مرادى‌ نمى‌توانست‌ نفس‌ بکشد

مراسم‌ تجلیل‌ از جلال‌ مرادى‌ داور بازنشسته‌ و پیشکسوت‌ کشورمان‌ نیز دیروز برگزار شد.

افراد حاضر در کنار زمین‌ آنقدر برگردن‌ آقا جلال‌ دسته‌ گل‌ انداخته‌ بودند که‌ نفس‌ کشیدن‌ براى‌ او دشوار شده‌ بود.

خوش‌ و بش‌ عجیب‌

اول‌ بازى‌ خوش‌ و بش‌ نیکبخت‌ و شیث‌ رضایى‌ در نوع‌ خود جالب‌ بود. آنها که‌ در بازى‌ رفت‌ کلى‌ یکدیگر را مورد عنایت‌ قرار داده‌ بودند، طورى‌ مى‌خندیدند که‌ هر کس‌ نمى‌دانست‌ فکر مى‌کرد چند سالى‌ است‌ که‌ رفت‌ و آمد خانوادگى‌ دارند.

آقاى‌ اوت‌ روى‌ نیمکت!

سرشناس‌ترین‌ نیمکت‌نشین‌ پرسپولیس، على‌ علیزاده‌ بود که‌ باعث‌ شد پرسپولیس‌ از پرتابهاى‌ بلند اوت‌ بى‌نصیب‌ بماند. در کنار او مى‌توان‌ به‌ محمد پروین‌ و روبرت‌ ساها اشاره‌ کرد آن‌ هم‌ در حالى‌ که‌ محمدرضا ماهانى‌ فیکس‌ بازى‌ کرد.

نوآورى‌

عکس‌ یادگارى‌ استقلالى‌ها که‌ اول‌ بازى‌ گرفتند جدید بود. آنها یک‌ نیم‌دایره‌ تشکیل‌ دادند و خلاصه‌ حسابى‌ حال‌ کردند اما پرسپولیسى‌ها ترجیح‌ دادند نوآورى‌ نکنند.

داور توجیه‌ شده‌ بود

سعد کمیل‌ تا دقیقه‌ 24 کارت‌ نداد اما از دقیقه‌ 24 تا 27 سه‌ کارت‌ زرد را از جیب‌ خارج‌ کرد. به‌ نظر مى‌رسید که‌ او توجیه‌ شده‌ باشد البته‌ غیاثى‌ تأکید کرده‌ بود که‌ ما او را قسم‌ دادیم‌ که‌ براساس‌ عدالت‌ داورى‌ کند.

هنر پژمان‌ نورى‌

دقیقه‌ 17 پژمان‌ نورى‌ روى‌ سوتى‌ طالب‌لو هنر خود را به‌ خرج‌ داد و دروازه‌ خالى‌ را به‌ اوت‌ زد. او در این‌ صحنه‌ 60 هزار پرسپولیسى‌ را حسرت‌ به‌ دل‌ گذاشت.

سیاوش‌ جبران‌ کرد

حدود 10 دقیقه‌ بعد سیاوش‌ اکبرپور جبران‌ کرد و پاس‌ طلایى‌ عنایتى‌ را به‌ فرشید کریمى‌ پاس‌ داد. سیاوش‌ در این‌ صحنه‌ نشان‌ داد که‌ عمراً‌ یک‌ گلزن‌ چارچوب‌شناس‌ نیست.

کمک‌ کمیل‌ ترجمه‌ مى‌کرد

اول‌ بازى‌ کمک‌داور مسابقه‌ که‌ فارسى‌ بلد بود صحبتهاى‌ سعد کمیل‌ را براى‌ باقرى‌ و فکرى‌ ترجمه‌ کرد. احتمالاً‌ کمیل‌ مى‌گفت: «حتى‌ اگر همدیگر را بکشید اخطار نمى‌دهم!»

نیکبخت، آقاى‌ خطا

نیکبخت‌ واحدى‌ در نیمه‌ اول‌ 3 خطاى‌ بد انجام‌ داد اما هرگز اخطار نگرفت. او باید از کمیته‌ داوران‌ ممنون‌ باشد که‌ داور اروپایى‌ براى‌ این‌ بازى‌ نیاورد.

نیمکت‌نشینان‌ سرشناس‌

منصوریان، رحمتی، علیرضا اکبرپور، گیلااورى‌ و... از نیمکت‌نشینان‌ سرشناس‌ استقلال‌ بودند. نیمکت‌ این‌ تیم‌ نسبت‌ به‌ پرسپولیس‌ واقعاً‌ پرمهره‌تر نشان‌ مى‌داد.

رکوردSMS

مزدک‌ میرزایى‌ در بین‌ دو نیمه‌ یک‌ خبر عجیب‌ داد: «حدود یک‌ میلیون‌ و دویست‌ هزار نفر در مسابقه‌SMS بازى‌ استقلال‌ و پرسپولیس‌ شرکت‌ کرده‌اند!» عجب‌ رکوردی!

تعداد هنرمندان‌ زیاد شد

بازى‌ مشخص‌ شد که‌ بعضى‌ها بى‌دلیل‌ نیست‌ که‌ جایى‌ در ترکیب‌ تیم‌ملى‌ ندارند.

کم‌ مهره‌ترین‌ تیم‌ پرسپولیس‌

پرسپولیس‌ در خط‌ حمله‌ فقط‌ کاظمیان‌ را داشت‌ و مى‌توان‌ گفت‌ این‌ کم‌ مهره‌ترین‌ تیم‌ تاریخ‌ پرسپولیس‌ بود که‌ موفق‌ شد از استقلال‌ یک‌ امتیاز بگیرد و این‌ تیم‌ را از صدر جدول‌ پایین‌ بکشد.

کاظمیان‌ محبت‌ نیکبخت‌ را جبران‌ کرد!

وقتى‌ نیکبخت‌ در دقیقه‌ 62 گل‌ خالى‌ را هدر داد، کاظمیان‌ هم‌ 6 دقیقه‌ بعد محبت‌ او را جبران‌ کرد و گل‌ خالى‌ را هدر داد. البته‌ در آن‌ صحنه‌ وحید طالب‌لو عالى‌ کار کرد.

علیزاده‌ فقط‌ زد

تنها کار مثبت‌ على‌ علیزاده‌ خطاى‌ شدید روى‌ پاى‌ حسین‌ کاظمى‌ بود که‌ منجر به‌ خروج‌ وى‌ از میدان‌ شد. در آن‌ سو هم‌ مهاجمان‌ استقلال‌ مثل‌ پرسپولیسى‌ها تا مى‌توانستند، گل‌ خراب‌ کردند.

سیاوش‌ صداى‌ همه‌ را درآورد

سیاوش‌ اکبرپور در دقیقه‌ 81 صداى‌ همه‌ استقلالى‌ها را درآورد. در یک‌ کلام‌ دیروز، روز او نبود و تماشاگران‌ استقلال‌ انتظار داشتند از دقیقه‌ 60 علیرضا اکبرپور جاى‌ سیاوش‌ را بگیرد.

داورى‌ ضعیف‌

داورى‌ سعد کمیل‌ از نگاه‌ اکثر صاحب‌نظران‌ ضعیف‌ بود. او حداقل‌ باید 4 کارت‌ زرد دیگر مى‌داد که‌ نداد. کمیل‌ با این‌ بازى‌ عملکرد کلى‌ خود را هم‌ زیر سئوال‌ برد.

روز بد نیکبخت‌ و امیرآبادى‌

بازیکنان‌ کنارى‌ استقلال‌ روز بدى‌ را پشت‌سر گذاشتند درست‌ مثل‌ بازى‌ با پاس. نیکبخت‌ در نیمه‌ دوم‌ آنقدر ضعیف‌ کار کرد که‌ قلعه‌نوعى‌ مجبور شد او را بیرون‌ بکشد.