تبیان، دستیار زندگی
ائمه‌ی اطهار(ع) در خصوص بهره‌مندی درست از كلام نیكو بسیار سفارش كرده و از تحقیر، سرزنش و مقایسه انسان‌ها با دیگران برحذر داشته‌اند....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بهار زندگانی با امام مهربانی

بهار زندگانی با امام مهربانی

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ائمه‌ی اطهار(ع) در خصوص بهره‌مندی درست از كلام نیكو بسیار سفارش كرده و از تحقیر، سرزنش و مقایسه انسان‌ها با دیگران برحذر داشته‌اند.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

كارگاه آموزشی «بهار زندگانی با امام مهربانی» در حرم مطهر رضوی

نخستین كارگاه آموزشی «بهار زندگانی با امام مهربانی» ویژه‌ی زوج‌های جوان به همت موسسه خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس رضوی در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، در این نشست كه با موضوع شیوه‌های برقراری ارتباط بین زوج‌های جوان اختصاص داشت، مهدی صادقیان، مشاور خانواده به بیان روش‌های صحیح برقراری ارتباط بین زوجین پرداخته و گفت: اولین گام در ایجاد یك رابطه‌ی صحیح و پایدار، ارتباط كلامی مناسب است.

وی با ذكر روایتی از امام سجاد(ع) ثمرات گفتار نیكو را وسعت رزق و روزی، افزایش مهر و محبت بین اعضای خانواده و ورود به بهشت برین شمرد.

صادقیان افزود: ائمه‌ی اطهار(ع) در خصوص بهره‌مندی درست از كلام نیكو بسیار سفارش كرده و از تحقیر، سرزنش و مقایسه انسان‌ها با دیگران برحذر داشته‌اند.

وی هم‌چنین با تأكید بر مدیریت احساسات و كنترل هیجانات در زندگی زناشویی تصریح كرد: اگر خواهان آرامش در زندگی هستیم، بایستی با سنجیدن شرایط و مدیریت احساسات و عواطف آشنا شویم و بهترین راه برای یادگیری این موضوعات، مطالعه و شركت در این كارگاه‌ها و جلسات است.

شایان ذكر است، سلسله كارگاه‌های آموزشی «بهار زندگانی با امام مهربانی» ویژه‌ی زوج‌های جوان پنج‌شنبه هر هفته ساعت 9 صبح در مركز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی واقع در باب‌الجواد حرم مطهر برگزار می‌شود.

--------------------------------------------------------------------------------

منبع: آستان قدس رضوی

بخش حریم رضوی